Poisonpen123 Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik heb Jizzy vermoord en die telefoon gedoe gepakt maar waar ligt dan pier234 ofzo dan?? want daar moet ik Cesar namelijk ontmoeten ik zie namelijk niks op de radar ken iemand me uitleggen Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Ik heb Jizzy vermoord en die telefoon gedoe gepaktmaar waar ligt dan pier234 ofzo dan?? want daar moet ik Cesar namelijk ontmoeten ik zie namelijk niks op de radar ken iemand me uitleggen Je bedoeld Pier 69, deze Pier ligt in het Esplanade North gebied van San Fierro. Als het goed is zal dit icoontje op je radar staan: . Daar begint de missie. Het rode vierkantje steld de plaats voor waar je Cesar ontmoet, het blauwe icoontje is Pier 69. Bewerkt: 2 december 2006 door Typhoon Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik heb Jizzy vermoord en die telefoon gedoe gepaktmaar waar ligt dan pier234 ofzo dan?? want daar moet ik Cesar namelijk ontmoeten ik zie namelijk niks op de radar ken iemand me uitleggen Je bedoeld vast pier 69. Ik heb er snel een kaartje van gemaakt. Je moet er op klikken voor een vergroting! Reageren
cherrybaby Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Cesar staat ergens boven op een dak, te bereiken via een trapje tegenover pier 69, ff zoeken, maar moet niet te moeilijk zijn. suc6!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.