Jump to content

gangs

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil alle ballas en vagos verslaan in San Andreas maar op de kaart zijn sommige stukken lichpaars en lichtgeel en donkerpaars en donkergeel wat is het verschil?

Geplaatst: (bewerkt)
ik wil alle ballas en vagos verslaan in San Andreas maar op de kaart zijn sommige stukken lichpaars en lichtgeel en donkerpaars en donkergeel wat is het verschil?

Dit is om aan te geven met welke gang je te maken gaat krijgen. De groene kleur krijg je nadat je een gebied hebt veroverd en daarom hebben Grove Street leden ook groene kleding aan. Paars staat voor de Ballas aangezien die ook paarse kleding aanhebben. Tenslotte de Vagos, die hebben de kleur geel aangezien ze ook een geel 'bandje' om hun hoofd hebben zitten. Voor meer informatie over de Ballas kijk je hier. Voor meer informatie over de Vagos kijk je hier.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Als een gebied licht is word daarmee bedoeld dat het gedeeltelijk van jou is, als het donker is dan is het helemaal van jou. Dus wanneer je na de 1e wave sterft in een gangwar is gebied nog van de ander, maar kunnen er ook mensen van jou lopen, wanneer je na de 2e wave word gedood is de kleur van jou maar lopen er ook nog vijandelijke members.

Dit dacht ik hoor, ik weet het niet 100% zeker. Maar je moet dus alle gebieden donkergroen krijgen, anders zijn ze niet helemaal van jou.

Geplaatst:

dat snap ik ook wel

maar bij de ballas gebied zijn het stuk van idlewood bijvoorbeeld donkerpaars

maar bij verona beach is het lichtpaars is het dan geen ballas?

of weinig ballas?

of alleen maar gang tags?

of is er geen verschil?

Geplaatst:

weten jullie soms ook dit?

als ik een gangwar begin tegen de ballas is het soms moeilijk om te winnen maar als ik een gangwar begin tegen de vagos bieden de vagos bijna geen weerstand

hoor dat zo?

Geplaatst:

Dat is gewoon toeval, reinbertio, waarschijnlijk is het gewoon je verbeelding of ligt het aan de gevechtslocatie. Ik neem aan dat je niet het ene gebied al tot de derde wave hebt gehaald en het andere net aan begint, dan hebben de Ballas namelijk betere wapens en is het logische dat je ze een grotere uitdaging vindt. Om te zien of je bij de eerste of [*]'ste wave bent moet je gewoon kijken hoe 'donker' de kleur op de radar is, is deze licht dan ben je bij de laatste en dus moeilijkste wave, als hij nog erg donker is dan ben je bij de eerste, en dus makkelijkste, wave. Is de kleur tussen het donkere en lichte in dan ben je bij de tweede of middelste wave en heb je matige tegenstand. Ik hoop dat je hier iets aan had!

Met vriendelijke groet, Moonbeam :cya:

Geplaatst:

Dat het zo licht is betekent hoe goed de vijand is. Je hebt eigenlijk 5 lagen. De honkbalknuppels, de pistolen en micro SMG's, de Micro SMG's en de SMG's, de SMG's en de AK's, en de laag dat ze alleen met de AK-47 vechten. Dit wordt een beetje ingewikkeld maar blijf er met je hoofd bij ok? Als een gebied donkerpaars is, is het helemaal omringd met andere paars gebieden. Dan beginnen ze meestal in laag 3 ongeveer. Dus dan is de 3e 'attack wave' de laag met de AK's. Maar bij de beaches en nog wel wat meer wijken beginnen ze in laag 1 en eindigen dus in 3. Sommige wijken zijn daar tussen in en beginnen in laag 2 of 3. Als je in East Los Santos een aantal wijken verovert, dan merk je dat de omringende wijken doffer van kleur worden. Dit kan ook nog liggen aan wat de mensen eerst zeiden, van doodgaan in ene bepaalde wave, maar ik heb wat onderzoek hier naar gedaan en kwam tot de conclusie dat mijn theorie klopt. Dus in sommige sterkere wijken, zoals East Los Santos of Jefferson, hebben ze betere wapens. Als je speelt zal je merken dat dit klopt. En anders mag iemand me wel vertellen wat ik verkeerd heb gedaan, maar ik betwijfel het ;) .

Hopelijk begrijp je het nog! ^_^

Geplaatst:
Dat het zo licht is betekent hoe goed de vijand is. Je hebt eigenlijk 5 lagen. De honkbalknuppels, de pistolen en micro SMG's, de Micro SMG's en de SMG's, de SMG's en de AK's, en de laag dat ze alleen met de AK-47 vechten. Dit wordt een beetje ingewikkeld maar blijf er met je hoofd bij ok? Als een gebied donkerpaars is, is het helemaal omringd met andere paars gebieden. Dan beginnen ze meestal in laag 3 ongeveer. Dus dan is de 3e 'attack wave' de laag met de AK's. Maar bij de beaches en nog wel wat meer wijken beginnen ze in laag 1 en eindigen dus in 3. Sommige wijken zijn daar tussen in en beginnen in laag 2 of 3. Als je in East Los Santos een aantal wijken verovert, dan merk je dat de omringende wijken doffer van kleur worden. Dit kan ook nog liggen aan wat de mensen eerst zeiden, van doodgaan in ene bepaalde wave, maar ik heb wat onderzoek hier naar gedaan en kwam tot de conclusie dat mijn theorie klopt. Dus in sommige sterkere wijken, zoals East Los Santos of Jefferson, hebben ze betere wapens. Als je speelt zal je merken dat dit klopt. En anders mag iemand me wel vertellen wat ik verkeerd heb gedaan, maar ik betwijfel het ;) .

Hopelijk begrijp je het nog! ^_^

Ik wil er toch nog wat aan toevoegen, zoals ik al eerder heb aangegeven hebben de kleuren te maken met je invloed in een gebied, als het lichtgroen is lopen er nog Ballas of Vagos rond, met deze kan je dan ook een gangwar starten. Het klopt wel dat ze in de donkere gebieden ook betere wapens hebben (MP5's hadden ze bij in het begin) maar ook dat ze daar meer invloed (dus sterker zijn). De eigenlijk kloppen de theoriën van ons beide. Kijk maar eens in een lichtgroen gebied van je, hier kan je gewoon gangwars starten, in een donkergroen gebied zal je eigenlijk geen vijandelijke gangs tegenkomen.

Dus hoe meer invloeg (donkere kleur) hoe sterker ze zijn.

Geplaatst:

Ik dacht dat je geen gang-war kon starten in een groen gebied omdat dat gebied al van jou is!

Er bevind zich 'n heel klein territorium in Los Flores, net ten noorden van het afwateringskanaal. Ik kwam daar op 'n gegeven moment geen rivaliserende gangmembers tegen, of ze liepen aan de grens van dit gebied (de omliggende gebieden had ik inmiddels al veroverd). Op 't moment dat ik ze (3 of 4) neerschoot terwijl zij in het groene gebied liepen (dus net over de grens) gebeurde er nix = geen gangwar. Ik moest ze eerst 'n klap verkopen waarna ze achter mij aan kwamen, zo kon ik ze dus in hun eigen territorium lokken en neerschieten waarna er wel 'n gangwar begon.

Het was mij trouwens nog niet opgevallen dat sommige licht of donker gekleurd waren, ik dacht dat dat kwam door de achtergrondkleur v/d kaart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...