Jump to content

Rockstar

Multiplayer

Moet er nog een vervolg komen op Gta SA?  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Moet er nog een vervolg komen op Gta SA?

• Ja
      48
    • Nee
      0
    • Weet ik niet
      3

Recommended Posts

Ik heb geloof ik al een hele tijd geleden ergens opgevangen dat de volgende GTA voor de PS3 zal zijn. ik denk ook dat die PS2 het niet meer trekt als er weer zo'n stap zit als tussen VC en SA...

Bewerkt: door Arr
Delen op andere websites

ik zou ook wel een nieuwe willen en als ie op de ps3 uitkomt dan ziet het er echt straks uit volgens mij

ik denk als ze er nog 1 maken dan wordt dat wel van deze tijd denk ik

en dan niet zo als de getaway die ook van deze tijd is want die is echt niks aan

maarja wel zullen zien wat de toekomst voor ons in petto heeft

Delen op andere websites

Ik weet het niet.

GTA San Andreas is natuurlijk al een hele zet. Daar zouden we eerst nog wel van kunnen genieten.

Ik hoop het natuurlijk wel, maar wat ze dan allemaal wel niet moeten verzinnen is groter dan de wereld zelf. Ik denk dat het erg moeilijk voor Rockstar gaat worden.

Delen op andere websites

zeker, er moet zeker een vervolg komen op San Andreas, en het vervolg ervan zal er natuurlijk beter uitzien en een andere opbouw hebben, VC en SA draaien op de engine van GTA III, dus het vervolg moet er komen voor een betere gameplay :D

Delen op andere websites

het zou natuurlijk fantastish zijn als er nog een vervolg zou komen maar dan geven we Rockstar wel wat veel werk vinden jullie niet??

San Andreas is al reusachtig groot, persoonlijk denk k dat jullie teveel van ze verwachten

Delen op andere websites

Voordat GTA SA uitkwam dacht ik dat ze beter geen vervolg konden maken immers stoppen op je hoogtepunt maar nu ik het spel heb denk ik. Dit is zeker geen hoogtepunt(wel vet spel maar kan zeker nog veeeeel beter) en dus vindt ik dat er absoluut nog een vervolg moet komen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...