MartyCeha Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Als ik over straat lop in SA zeggen de mensen de hele tijd tegen me: "Man, you stink" of iets dergelijks Hoe kun je dit veranderen, het ergert me dood (ik kill die mensjes meteen). Ligt het aan de kleren die ik aanheb? (zwarte ZIP hoody, blauwe ZIP khaki, witte ProLaps Sneakers, zonnebril,horloge en ketting van Didier Sachs). Reageren
Moonbeam Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Als ik over straat lop in SA zeggen de mensen de hele tijd tegen me: "Man, you stink" of iets dergelijks Hoe kun je dit veranderen, het ergert me dood (ik kill die mensjes meteen). Ligt het aan de kleren die ik aanheb? (zwarte ZIP hoody, blauwe ZIP khaki, witte ProLaps Sneakers, zonnebril,horloge en ketting van Didier Sachs). Met die opmerking bedoelen de mensen in amerika 'jij zuigt', 'jij bent een sukkel' of andere onvriendelijke dingen. Als je niet wilt dat ze dit zeggen dan moet je simpelweg een wat mooiere outfit kopen met meer sex-appeal, dure kleren doen het 'm! Verder kun je je sex appeal zien door op tab te klikken en het desbetreffende balkje te bekijken of bij stats in het pauze menu. Met veel Sex-Appeal zeggen de mensen vriendelijke dingen tegen je als 'Nice outfit, man!' wat al weer een stuk aardiger klinkt, nietwaar Als je overigens wil antwoorden tegen de mensen op straat kun je de volgende controls gebruiken: Wikigta: ----------PC----------------Ps2------------XBox Gesprek NEGATIEF N---Pijltje links-----D-pad links Gesprek POSITIEF Y----Pijltje rechts---D-pad rechts (Negatief=Onvriendelijk en Positief=Vriendelijk) Veel succes en vriendelijke groeten, Moonbeam Bewerkt: 2 december 2006 door Moonbeam Reageren
Bling Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Als ik over straat lop in SA zeggen de mensen de hele tijd tegen me: "Man, you stink" of iets dergelijks Hoe kun je dit veranderen, het ergert me dood (ik kill die mensjes meteen). Ligt het aan de kleren die ik aanheb? (zwarte ZIP hoody, blauwe ZIP khaki, witte ProLaps Sneakers, zonnebril,horloge en ketting van Didier Sachs). Dit heeft te maken met je sex appeal. Hoe duurder en moderner de kleding is die je draagt, des te positiever de mensen op je reageren. Ik zie dat je kleren veel combinaties bevat uit verschillende winkels, dit kan er ook voor zorgen dat je sex appeal lager wordt. Voor bijpassende kleding moet je namelijk vaak in dezelfde winkel blijven. Je "sex appeal" kun je bekijken in je "stats" in het pauzemenu onder het genre "player stats". Ook kun je deze ingame bekijken door op "TAB" te drukken (PC). Zodra je wat duurdere en mooiere kleding hebt zul je zien dat de mensen positiever op je gaan reageren. Bekijk je sex appeal voor de zekerheid. Voor dure kleding kun je het best een bezoekje brengen aan de Didier Sachs en de Victim. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik weet hoe je moet reageren (ps2, dan zegt CJ: Shut up, bitch ) Maar dit probellem had ik ook toen ik alleen een Didier Sachs outfit aan had (zo'n maatkostuum). Dan zal het wel aan mn Sex Apeal liggen Dat wordt Oysters verzamelen Bedankt Moonbeam en Bling Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Als ik over straat lop in SA zeggen de mensen de hele tijd tegen me: "Man, you stink" of iets dergelijks Hoe kun je dit veranderen, het ergert me dood (ik kill die mensjes meteen). Ligt het aan de kleren die ik aanheb? (zwarte ZIP hoody, blauwe ZIP khaki, witte ProLaps Sneakers, zonnebril,horloge en ketting van Didier Sachs). Met die opmerking bedoelen de mensen in amerika 'jij zuigt', 'jij bent een sukkel' of andere onvriendelijke dingen. Als je niet wilt dat ze dit zeggen dan moet je simpelweg een wat mooiere outfit kopen met meer sex-appeal, dure kleren doen het 'm! Verder kun je je sex appeal zien door op tab te klikken en het desbetreffende balkje te bekijken of bij stats in het pauze menu. Met veel Sex-Appeal zeggen de mensen vriendelijke dingen tegen je als 'Nice outfit, man!' wat al weer een stuk aardiger klinkt, nietwaar Als je overigens wil antwoorden tegen de mensen op straat kun je de volgende controls gebruiken: Wikigta: ----------PC----------------Ps2------------XBox Gesprek NEGATIEF N---Pijltje links-----D-pad links Gesprek POSITIEF Y----Pijltje rechts---D-pad rechts (Negatief=Onvriendelijk en Positief=Vriendelijk) Veel succes en vriendelijke groeten, Moonbeam Dat wist ik niet Dus welke mooie kleren raden jullie me aan, ik weet het niet want ik heb SA pas maar een paar maanden. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Als ik jou was zal ik naar Didier Sachs gaan. Deze kledingwinkel ligt in Los Santos. Hier kan je het beste een Golden Crowex (watch) Tweed Jacket, Tweed Pants en Black Shoes. Deze geven daar het meeste Sex-Appeal, je kan ook nog een hoed kopen bij Hats, die er goed bij past (een zwarte natuurlijk). Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Als ik jou was zal ik naar Didier Sachs gaan. Deze kledingwinkel ligt in Los Santos. Hier kan je het beste een Golden Crowex (watch) Tweed Jacket, Tweed Pants en Black Shoes. Deze geven daar het meeste Sex-Appeal, je kan ook nog een hoed kopen bij Hats, die er goed bij past (een zwarte natuurlijk). Oke bedankt voor je snelle reactie Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Als ik jou was zal ik naar Didier Sachs gaan. Deze kledingwinkel ligt in Los Santos. Hier kan je het beste een Golden Crowex (watch) Tweed Jacket, Tweed Pants en Black Shoes. Deze geven daar het meeste Sex-Appeal, je kan ook nog een hoed kopen bij Hats, die er goed bij past (een zwarte natuurlijk). Op wie heb je nou gereageerd, Toni Caprioni, op mij of hooligun? Wilde ik gewoon even weten. Verder: Mijn Sex-Appeal boosten lukt al aardig, ik kan iedereen aanraden om oysters te verzamelen Ik had al een Didier Sacs outfit (toxido pants, toxido top, spats schoenen en ketting + horloge) Bewerkt: 4 december 2006 door MartyCeha Reageren
PB_soldier Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Als ik jou was zal ik naar Didier Sachs gaan. Deze kledingwinkel ligt in Los Santos. Hier kan je het beste een Golden Crowex (watch) Tweed Jacket, Tweed Pants en Black Shoes. Deze geven daar het meeste Sex-Appeal, je kan ook nog een hoed kopen bij Hats, die er goed bij past (een zwarte natuurlijk). Op wie heb je nou gereageerd, Toni Caprioni, op mij of hooligun? Wilde ik gewoon even weten. Verder: Mijn Sex-Appeal boosten lukt al aardig, ik kan iedereen aanraden om oysters te verzamelen Ik had al een Didier Sacs outfit (toxido pants, toxido top, spats schoenen en ketting + horloge) weet je wat ook f*cking goed werkt. in een infurnus rijden. ik had mijn didier sachs uitfit aan en reed in een infunus en toen was mijn sexapeal helemaal vol. was gewoon niet te geloven :puh: Reageren
R.I.C.H.A.R.D Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Als ik jou was zal ik naar Didier Sachs gaan. Deze kledingwinkel ligt in Los Santos. Hier kan je het beste een Golden Crowex (watch) Tweed Jacket, Tweed Pants en Black Shoes. Deze geven daar het meeste Sex-Appeal, je kan ook nog een hoed kopen bij Hats, die er goed bij past (een zwarte natuurlijk). Ik speel SA nu net een maandje ofzo...ben nog in LS (laatste missie was Robbing Uncle Sam, bij die legerbasis)... Ben dus nog btje n00b... maar toch ff een vraagje: In kledingwinkels als Didier Sachs en Victim (de duurdere zaken) kan je in het begin nog niks kopen toch? Naar mijn weten kan ik nu alleen nog maar naar Binco, SubUrban en ProLaps...of is dit onzin??? greetzz, R.I.C.H.A.R.D Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Als ik jou was zal ik naar Didier Sachs gaan. Deze kledingwinkel ligt in Los Santos. Hier kan je het beste een Golden Crowex (watch) Tweed Jacket, Tweed Pants en Black Shoes. Deze geven daar het meeste Sex-Appeal, je kan ook nog een hoed kopen bij Hats, die er goed bij past (een zwarte natuurlijk). Ik speel SA nu net een maandje ofzo...ben nog in LS (laatste missie was Robbing Uncle Sam, bij die legerbasis)... Ben dus nog btje n00b... maar toch ff een vraagje: In kledingwinkels als Didier Sachs en Victim (de duurdere zaken) kan je in het begin nog niks kopen toch? Naar mijn weten kan ik nu alleen nog maar naar Binco, SubUrban en ProLaps...of is dit onzin??? greetzz, R.I.C.H.A.R.D Nee hoor, dit is waarheid . Trouwens, je bent geen n00b omdat je een spel net hebt hoor . Didier Sachs gaat open na de missie A Home in the Hills. Dat is in de categorie "Returning to Los Santos"-missies. Zip gaat open nadat je San Fierro hebt vrijgespeeld, als ik me niet vergis. Victim gaat open wanneer je Las Venturas hebt vrijgespeeld. Overigens moet je voor ProLaps, Binco en SubUrban de missie Nines and AKs gehaald hebben, maar die heb je dus al gehaald . Reageren
R.I.C.H.A.R.D Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Als ik jou was zal ik naar Didier Sachs gaan. Deze kledingwinkel ligt in Los Santos. Hier kan je het beste een Golden Crowex (watch) Tweed Jacket, Tweed Pants en Black Shoes. Deze geven daar het meeste Sex-Appeal, je kan ook nog een hoed kopen bij Hats, die er goed bij past (een zwarte natuurlijk). Ik speel SA nu net een maandje ofzo...ben nog in LS (laatste missie was Robbing Uncle Sam, bij die legerbasis)... Ben dus nog btje n00b... maar toch ff een vraagje: In kledingwinkels als Didier Sachs en Victim (de duurdere zaken) kan je in het begin nog niks kopen toch? Naar mijn weten kan ik nu alleen nog maar naar Binco, SubUrban en ProLaps...of is dit onzin??? greetzz, R.I.C.H.A.R.D Nee hoor, dit is waarheid . Trouwens, je bent geen n00b omdat je een spel net hebt hoor . Didier Sachs gaat open na de missie A Home in the Hills. Dat is in de categorie "Returning to Los Santos"-missies. Zip gaat open nadat je San Fierro hebt vrijgespeeld, als ik me niet vergis. Victim gaat open wanneer je Las Venturas hebt vrijgespeeld. Overigens moet je voor ProLaps, Binco en SubUrban de missie Nines and AKs gehaald hebben, maar die heb je dus al gehaald . Thnx... Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ge moet U echt gwn Afreageren Der zei is nen Kerel Nice Haircut, en ik zei dan de Winkel waar da ik da heb laten doen. Er zei ook is iemand Da Ik nen Zielige was, en dan heb ik pijltje links gedrukt en ik weet niemeer wa, maar CJ zei iets echt KEIJ grappeg! En ook wel Grof.. Dus ge moet daar gwn Negatief op reageren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.