gamer_edo Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 waar kan ik mijn save game uploaden want ik kan een missie niet halen Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Hey gamer_edo Het is helemaal niet zo moeilijk, Ewoud heeft het een tijdje geleden goed uitgelgd in een topic. Ik heb het stuk even hier heen gekopieërt. Save-game Uploaden en Toevoegen Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Of doe het via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht. ----- Save-game terug zetten Download je save game file en plaats hem weer in de map GTA San Andreas User Files Mij documenten - GTA San Andreas User Files ----- Zo moet het wel lukken, wanneer je nog vragen hebt stel je ze maar. Je kan de aanvraag trouwens hier plaatsen. Succes! Reageren
gamer_edo Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 ik versta er nix van Reageren
larsson244 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Dat probleem heb ik nou ook al tijd heb er al een chinees woorden boek bij gehouden Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Ik zal het nog even op de super simpele manier uitleggen: Als je je savegame wilt uploaden, moet je eerst even kijken welke je wilt uploaden. Als je dus 'load game' doet, dan krijg je een hele rij van acht games. Van boven naar onder, zou je ze dus kunnen nummeren van 1 t/m 8. Als je je eerste game wilt uploaden, dan is dat dus savegame 1. Wil je je tweede game uploaden, dan is dat dus savegame 2. Als je je derde game wilt uploaden, dan is dat dus savegame 3. Nu het uploaden zelf: Ga naar >het savegame aanvraag forum<. Maak een nieuw topic aan, met als titel de naam van de missie die gehaald moet worden. Als je post, zie je onderaan het 'post-scherm' het vakje staan waar je bijlagen kunt uploaden: Klik op 'bladeren'. Blader nu naar de map: Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. In deze map staan een aantal bestanden. Bestanden die er zo uitzien, zijn de savegames: Één van deze bestanden moet je dus uploaden. Nu is het belangrijk dat je weet welke savegame je wilt uploaden. Als je je bovenste savegame van de lijst die je bij 'load game' ziet wilt uploaden, dan moet je GTASAsf1.b uploaden. Wil je je tweede game uploaden, kies dan GTASAsf2.b, wil je je derde game uploaden kies dan GTASAsf3.b Als je deze goede savegame aangeklikt hebt, klik dan op 'bijlage toevoegen'. Klik daarna simpelweg op 'Add Reply' en je hebt je savegame gepost. Bewerkt: 3 december 2006 door Flying Dutchman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.