Cabron Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Weet een van jullie misschien waarom ze geen 'badlands' hebben gemaakt tussen SF en LV je hebt er wel dorpjes maar je komt er bijna nooit voor missies ofz dat vind ik wel jammer Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Weet een van jullie misschien waarom ze geen 'badlands' hebben gemaakt tussen SF en LVje hebt er wel dorpjes maar je komt er bijna nooit voor missies ofz dat vind ik wel jammer Tussen SF en LV heb je juist de Desert (Tierra Robada en Flint County) hier doe je in totaal 8 missies + de vliegschool, je doet eerst 4 missies bij Toreno zijn ranch, daarna moet je de vliegschool in Verdant Meadow kopen, hier volbreng je dan de vliegschool (na de vliegschool kan je al in Las Venturas missies doen) en na de vliegschool krijg je nog 4 missies van Toreno. Oftwel er zijn wel missies En naast de missies is er erg veel te beleven in de Desert, ga maar eens in de vele spookstadjes kijken. Je gaat ook nog een paar keer terug naar de Desert voor missies uit LV. In het echt zijn daar ook geen Badlands, daarom is de Desert (net zoals in Real Life) daar. Het is wel waar dat er wat minder missies zijn. Bewerkt: 2 december 2006 door Typhoon Reageren
Moonbeam Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Voor zoiets is natuurlijk geen concrete reden aan te wijzen, Cabron, je kunt zo ook vragen waarom R* geen raket naar de maan heeft inbegrepen. Ontopic denk ik dat het eraan ligt dat het in de woestijn is. Daar in het in het echt ook niet vol met dorpjes en steden, maar zelfs nog leger en saaier dan in San Andreas Als ik het zo bekijk ben ik juist zeer content met het gebied waar je zo lekker offroad kan scheuren! Mvg, Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.