jasper15 Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 wie wil die missie met dan dobbelsteentje uitspelen alvast bedankt GTASAsf8.b
BaasB Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) wie wil die missie met dan dobbelsteentje uitspelen alvast bedankt Doe ik. EDIT: Ik heb de missie Freefall voor je gehaald. Beloning: $15000 & Respect + Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd (behalve dan de kogels die je gewoon oneindig had in het vliegtuig. Verder kon ik trouwens ook geen kogels afvuren, want je had geen vuurwapens ), ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb er ook even voor gezorgd dat je weer een Body Armor hebt (gewoon gepakt op een van de vindplaatsen, dus niet gekocht. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame onderaan deze post. GTASAsf8.b Bewerkt: 2 december 2006 door BaasB
jasper15 Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 haha bedankt maar voor volgende keer gebruik maar wat je wil or
Recommended Posts