Jump to content

superstunt

Recommended Posts

Geplaatst:
Ga naar:

http://www.youtube.com/watch?v=XIlG_X1x66I

en dan verderspoelen naar 3:39

hoe gaat die taxi nou ooit op die muur rijden????!

PS: waar is die tunnel?

En hoe komen die autos zo hoog zonder schans?

Dit heeft echt met de handling.cfg te maken want ik denk dat hij iets heeft veranderd in handling.cfg waardoor de taxi kan op de muur kan rijden.

Geplaatst:

In de vrijwel alle stunts in dit filmpje is met de onzichtbare wielgrote geklooid, zo kun je welke stunt je maar wil maken aangezien je auto toch 'zweeft' met onzichtbare monstertruckwielen. Gewoon een klein stukje, lees: 1 getal, aanpassen in data en klaar is kees, vanuit dit oogpunt is het imo geen indrukwekkend filmpje meer :engel:

Mvg, Moonbeam :cya:

Geplaatst:

Whahahaha, er is niets aan geknoeid. Je kan wel je gekke mening klaarhebben maar heb je ooit een van deze dingen geprobeert? Ik denk het niet dus. Ik doe een paar stunts, zoals die monstertruck grind etc. Echter heeft die gast mijn naam fout gespeld, maar in de intro en credits klopt het wel gewoon. Je kan tegen de muur aan rijden ZONDER MODS dus er is niets aangepast in de handling.cfg. Dat kan echter alleen in gta sa versio 1.0. in deze versie kan het nog wel en 2.0 niet. Je moet om dit te kunnen de taxi missie compleet halen (ik weet even niet uit hoveel deze bestaat) waardoor je hydralics krijgt die je een boost geven. Als je dan schuin tegen een muur aan rijd, kan je ontzettend hoog komen als je als een gek op die boost knop drukt. Dus zo kan je ook op die manier tegen een muur aan rijden, in een bocht lukt dat heel goed omdat je er dan tegenaan wordt gedrukt.

En Moonbeam, zou je dan niet zien dat de auto over de grond heen zweeft? Wat in het geval van die filmpje dus niet zo is.. Ook zou jij eens een stunt hiervan moeten proberen te doen, maar ik denk dat je dat toch niet kan.

Geplaatst:
Whahahaha, er is niets aan geknoeid. Je kan wel je gekke mening klaarhebben maar heb je ooit een van deze dingen geprobeert? Ik denk het niet dus. Ik doe een paar stunts, zoals die monstertruck grind etc. Echter heeft die gast mijn naam fout gespeld, maar in de intro en credits klopt het wel gewoon. Je kan tegen de muur aan rijden ZONDER MODS dus er is niets aangepast in de handling.cfg. Dat kan echter alleen in gta sa versio 1.0. in deze versie kan het nog wel en 2.0 niet. Je moet om dit te kunnen de taxi missie compleet halen (ik weet even niet uit hoveel deze bestaat) waardoor je hydralics krijgt die je een boost geven. Als je dan schuin tegen een muur aan rijd, kan je ontzettend hoog komen als je als een gek op die boost knop drukt. Dus zo kan je ook op die manier tegen een muur aan rijden, in een bocht lukt dat heel goed omdat je er dan tegenaan wordt gedrukt.

En Moonbeam, zou je dan niet zien dat de auto over de grond heen zweeft? Wat in het geval van die filmpje dus niet zo is.. Ook zou jij eens een stunt hiervan moeten proberen te doen, maar ik denk dat je dat toch niet kan.

Beste bobsaget,

Ik had al gezien dat jij erin zat mischien dat je dit niet wil horen maar jij bent, bijna, de enige die ook echte stunts doet, vandaar dat die ook het minst spectaculair zijn. Met een monstertruck grinden kan iedereen en overal door die grote wielen, de stunts die je 'vrienden' doen zijn echter nep! Je zegt 'dan zou de auto moeten zweven? Kijk dan eens goed net voor of achter(dat weet ik niet zeker meer) de 'taxi tegen de muur op stunt' dan zie je een auto van de zijkant op een dak staan na een jump, je ziet op dat moment duidelijk dat de auto, ik dacht een blauwe infernus, zweeft boven het dak.

Verder: Jij denkt dat ik die stunts niet kan halen? Sorry mannetje maar als jij onvriendelijk wordt zal ik je ook eens mijn ongezoute mening eens geven: Ik heb GTA San Andreas 100% gehaald zonder downloaden hulp of cheats en stunt. Op weg naar de volgende missie stunt ik over het algemeen meer dan dat er in dit, bedroevend slechte, filmpje wordt gedaan. Maarja, ik acht jou mening zowieso niet zo heel hoog ben ik bang :)

Mvg, Moonbeam

P.S: Ik weet dat je tegen de muur kan rijden zonder mods & cheats, ik beweer ook nergens het tegendeel ;)

Geplaatst:

Nouja, het maakt mij niet uit wat jij denkt. Ik weet toch wel beter. Ooit zal toch wel door krijgen dat je heel fut zit. En het spijt me dat ik onbeleeft was, maar dat jij gta hebt uitgespeeld, zegt nog niet dat je kan stunten zoals dat gedaan wordt in gta. Ook wil ik zeggen dat er in gta fouten zitten. Die worden veel gebruik in het stunten zoals wij doen. Hierdoor kan je op randen en stoepen etc. grote hoogte bereiken. Ook kan je door een tank achter een hobbel heel hoog gelanceerd worden wat je ook een aantal keer ziet.

Echter is GTA SA niet overal geweldig afgewerkt. Hierdoor zijn niet alle daken juist afgewerkt. Hierdoor lijkt het alsof je zweeft. Ik ken zo ook een dak waar je opeens onzichtbaar bent, deze kan ik je wel laten zien als ik tuis ben. Ook zal ik zoeken naar een dak waardoor het lijkt dat je zweeft, sterker nog, ik zal je dat dak laten zien van die stunt waarvan jij dat denkt. Dan kan je er zelf op gaan staan en zien dat er niet gecheat is. Maar ik denk dat je zelf ook wel het stadion in SF moet kunnen vinden als je op 100% zit he. Verder als dat je enige reverentie is tot modden in dit filmpje dan kan je niet concluderen dat alles nep is.

Groeten, Robbert.

Geplaatst:
Nouja, het maakt mij niet uit wat jij denkt. Ik weet toch wel beter. Ooit zal toch wel door krijgen dat je heel fut zit. En het spijt me dat ik onbeleeft was, maar dat jij gta hebt uitgespeeld, zegt nog niet dat je kan stunten zoals dat gedaan wordt in gta. Ook wil ik zeggen dat er in gta fouten zitten. Die worden veel gebruik in het stunten zoals wij doen. Hierdoor kan je op randen en stoepen etc. grote hoogte bereiken. Ook kan je door een tank achter een hobbel heel hoog gelanceerd worden wat je ook een aantal keer ziet.

Echter is GTA SA niet overal geweldig afgewerkt. Hierdoor zijn niet alle daken juist afgewerkt. Hierdoor lijkt het alsof je zweeft. Ik ken zo ook een dak waar je opeens onzichtbaar bent, deze kan ik je wel laten zien als ik tuis ben. Ook zal ik zoeken naar een dak waardoor het lijkt dat je zweeft, sterker nog, ik zal je dat dak laten zien van die stunt waarvan jij dat denkt. Dan kan je er zelf op gaan staan en zien dat er niet gecheat is. Maar ik denk dat je zelf ook wel het stadion in SF moet kunnen vinden als je op 100% zit he. Verder als dat je enige reverentie is tot modden in dit filmpje dan kan je niet concluderen dat alles nep is.

Groeten, Robbert.

Ok Robbert,

Ik wil ook niet zeggen dat alles nep is, een paar dingen lijken gewoon zo... Verder ben ik erg benieuwd naar dat dak van je, ik heb nog nooit van een zweefdak gehoord maar wie weet ;)

Geplaatst:
waarom spring ik dan niet zo hoog?

Als de auto's wel gemod zijn dan is er waarschijnlijk ook met de topsnelheid geknoeid. Zo niet, wat dacht ik niet zo is, dan hebben ze mischien nitro gebruikt en zie je dat niet goed. Nitro kun je natuurlijk gewoon bij de transfender halen!

Geplaatst:
Als de auto's wel gemod zijn dan is er waarschijnlijk ook met de topsnelheid geknoeid. Zo niet, wat dacht ik niet zo is, dan hebben ze mischien nitro gebruikt en zie je dat niet goed. Nitro kun je natuurlijk gewoon bij de transfender halen!

Even als aanvulling hierop ;). Als je de taxi-missies volbracht hebt, dus 50 personen hebt vervoerd, dan krijgen alle taxi's nitro van zichzelf... Daarnaast kunnen ze dan ook springen, maar in ieder geval hebben de taxi's dan al nitro en hoef je die dus niet meer te kopen...

Geplaatst:
Bij mij niet ??

Als ik er 50 heb gedaan, moet ik gewoon nog 50 enz enz

Als er 50 gedaan zijn, heb je de taxi-missies wel degelijk volbracht. Je kunt echter nog wel mensen vervoeren, waar je dan ook weer geld en eventuele bonussen (per 5) aan kunt verdienen. Waarschijnlijk kan je al wel je nitro gebruiken, en springen... Anders heb je misschien een bug, en dan is er helaas niets aan te doen. Maar dan vraag ik me af of je ook wel de 100% kunt halen, want dan heb je natuurlijk het probleem dat je niet de taxi-missies volbracht hebt die wel meetellen voor de 100%.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...