Jump to content

superstunt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ey moonbeam,

Om even terug te komen op die vliegende auto, ik snap er niets van. Waarschijnlijk is dat een fout in de replays. Er wordt namelijk veel met de .rep files gewerkt (hierdoor zie je bijvoorbeeld ook niet de nitro!!!). En hierdoor kan je ook makkelijke via kleine bestanden door sturen in de plaats van de grote fraps files. Maarja het heeft dus wel een paar nadelen, zoals bijvoorbeeld dat je niet nitro ziet, parachute flipt en ook het jetpack niet meer zo veel zin heeft. Het is dus niet zo gek dat je dacht dat het gemod was, want als ik er nu nog eens naar kijk vind ik het er ook heel verdacht uit zien, wat mij nog niet eerder was opgevallen. Ik ga het nog wat uitzoeken.

En met die taxi's, ik heb vandaag de 50 passagiers vervoert en nu kan ik eindelijk ok springen. Met die springen kan je zo'n wallride maken. Probeer maar eens op een hele stijle berg te rijden, en druk daarbij dan vaak op caps lock (zodat je springt). Je moet hier wel versie 1.0 voor hebben anders kan het niet.

Owja, hier een voorbeeld van een stunt die je kan proberen met de taxi:

gtasa2006120619382854vk6.jpg

gtasa2006120619383367nd1.jpg

gtasa2006120619383582dy8.jpg

Bewerkt: door bobsaget
Geplaatst:
Je kan tegen de muur aan rijden ZONDER MODS dus er is niets aangepast in de handling.cfg. Dat kan echter alleen in gta sa versio 1.0. in deze versie kan het nog wel en 2.0 niet.
Probeer maar eens op een hele stijle berg te rijden, en druk daarbij dan vaak op caps lock (zodat je springt). Je moet hier wel versie 2.0 voor hebben anders kan het niet.

Je spreekt jezelf tegen :cab:

Geplaatst:
Ey moonbeam,

Om even terug te komen op die vliegende auto, ik snap er niets van. Waarschijnlijk is dat een fout in de replays. Er wordt namelijk veel met de .rep files gewerkt (hierdoor zie je bijvoorbeeld ook niet de nitro!!!). En hierdoor kan je ook makkelijke via kleine bestanden door sturen in de plaats van de grote fraps files. Maarja het heeft dus wel een paar nadelen, zoals bijvoorbeeld dat je niet nitro ziet, parachute flipt en ook het jetpack niet meer zo veel zin heeft. Het is dus niet zo gek dat je dacht dat het gemod was, want als ik er nu nog eens naar kijk vind ik het er ook heel verdacht uit zien, wat mij nog niet eerder was opgevallen. Ik ga het nog wat uitzoeken.

En met die taxi's, ik heb vandaag de 50 passagiers vervoert en nu kan ik eindelijk ok springen. Met die springen kan je zo'n wallride maken. Probeer maar eens op een hele stijle berg te rijden, en druk daarbij dan vaak op caps lock (zodat je springt). Je moet hier wel versie 2.0 voor hebben anders kan het niet.

Owja, hier een voorbeeld van een stunt die je kan proberen met de taxi:

[FOTO's]

Replay fouten maak ik zelf ook mee, als het hierdoor komt had ik eraan moeten denken zo niet dan is het best gek, mischien dat je inderdaad eens zou kunnen kijken hoe het zit. Tot die tijd stel ik voor om dit topic verder zo te laten, ok? :)

Mvg, Moonbeam

• 1 maand later...
Geplaatst:
In de vrijwel alle stunts in dit filmpje is met de onzichtbare wielgrote geklooid, zo kun je welke stunt je maar wil maken aangezien je auto toch 'zweeft' met onzichtbare monstertruckwielen. Gewoon een klein stukje, lees: 1 getal, aanpassen in data en klaar is kees, vanuit dit oogpunt is het imo geen indrukwekkend filmpje meer :engel:

Mvg, Moonbeam :cya:

YESS! Ik heb gevonden hoe dat kan met die zwevende autos.. Dat zijn de hydralics.. Deze kan je niet zien in de replay, waardoor het lijkt alsof de auto zweeft. Sorry voor het bumpen van dit topic, maar ik wou dit alsnog even kwijt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...