justinW Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2006 Steeds als ik in een auto stap duurt het 2-3 sec. totdat ik de auto/radio hoor en soms de auto geluiden helemaal niet is het normaal of een fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Dat je de auto geluiden niet hoort, hebben wel meer mensen. Dat je de radio neit hoort is normaal. De radio moet zegmaar nog 'verbinding' maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Inderdaad . Je krijgt het meestal als je bijvoorbeeld meerdere dingen te gelijk doet in een drukke omgeving en dan denkt er ook nog eens snel vandoor te gaan . Omgevingen verdwijnen dan ook en het beeld vertraagt soms Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Dat heb ik ook wel vaak dat is echt vervelend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Dit is niet vreemd, dit ligt aan het feit dat je auto nog even moet laden als je er in stapt. Ook moet de auto zelf nog even op gang komen, ik hoor hem meestal pas nadat ik hoor dat er een keer geschakeld is. Normaal hoor je ook niet meteen het geluid van een auto die 250 km per uur gaat als je je auto opstart. Het geluid is misschien wel iets te traag maar zeker niet zo traag dat ik me er aan erger. Voor de radio geld dat hij nog even moet laden, want als je in iemands auto stapt die rijdt dan staat de radio normaal gesproken aan, dus deze moet dan nog even laden. Wees gerust, er is niks vreemds of geks aan de hand, hier heeft iedereen last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 Ok ik schrok al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.