sanandreas9 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ik heb op deze site een filmpje gezien van zo'n super vette racemotor mer ik kan hem nergens vinden? kan iemand zeggen waar die staat? Alvast bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Er staat er 1 bij de dokken waar je zo autos op een boot kan zetten met die kraan. Daar is zo'n lege "put" waar geen water in zit, en voor de helft overdekt is. Daar vind je ook een coole racemoto, vlak naast een container. ps. Ik heb het over SAN FIERRO bij de EASTERN BASIN. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ow die weet ik te liggen heb ik net die missie gedaan met die straaljager bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 In LS heb je helemaal in het oosten ee parkeergarage, daar staan er ook, soms zelfs 2: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ff over easter basin....als je daar komt wordt je tog metteen verrot geknalt??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 als je de missie nog niet hebt gedaan: ja je kan er pas in als je die missie hebt gedaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 op het vliegveld van san fierro bij die hangaars stat er ook een ertussenin ergens hij rijd wel verdomt hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Krijg je in SF als je al die rode cirkels hebt gepakt een nieuwe motor of snellere?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 IK bedoel in die lege ''Put'' naast het vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Krijg je in SF als je al die rode cirkels hebt gepakt een nieuwe motor of snellere?? Ten eerste: EDIT?! zecht dat je wat? Ten tweede: nee, je krijgt geen nieuwe motor. Het is een challenge die je steeds opnieuw kunt doen. Je moet hem halen voor de 100% Ten derde: zoekfunctie??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.