jaah90 Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik vond deze site Ga naar ongeveer 8/10 van de pagina, daar zie je Alacatraz als map. 2 vragen: 1} Hoe moet ik deze installen ingame? 2} Zijn meteen mijn savegames verloren?(Moet ik opnieuw beginnen?) Dank u Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik vond deze site Ga naar ongeveer 8/10 van de pagina, daar zie je Alacatraz als map. 2 vragen: 1} Hoe moet ik deze installen ingame? 2} Zijn meteen mijn savegames verloren?(Moet ik opnieuw beginnen?) Dank u Ik zal je nog even helpen in de vroege uren van de nieuwe dag! Voordat je begint: BACK JE SPEL UP, dit doe je door je GTA SA Folder (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) te kopieëren en dan ergens anders te plakken. Doe dit wel want dan heb je de orgineele SA nog. Het lijkt heel moeilijk te installeren omdat er veel dingen instaan, maar het valt eigenlijk best mee. Als eerst gaan we de bestanden SFe.IPL en SFe.IDE in de goede map zetten, deze 2 bestanden moeten in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Maps\SF. Daarna gaan we het bestandje GTA.dat goed zetten, dit bestand zet je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data. Nu gaan we verder met de IMG-Tool (ik neem aan dat je weet hoe het werkt? Zo nee, neem dit dan eens door) Lees het even door en dan help ik je verder. Start dus IMG-Tool op en open het img bestandje genaamd gta_int (deze staat in de models map) Druk nu op F2 en typ cj_office in. Druk met de rechtermuisknop op het bestand en druk op Delete (del). Ga nu naar Commands -> Add (Ctrl -A) Nu zoek je dus weer cj_office op, maar nu de gemodde. Als het goed is heb je uitgepakt en ergens op een vindbare plaats neergezet. Zoek hem op en Add hem. Doe nu precies hetzelfde met cj_don_sign en picture_frame_clip. Ondertussen hebben we nog 2 bestand over namelijk genwhse_sfse en tramstatsfw. Druk bij de IMG-Tool op Open, nu zoek je de gta3.img (ook in models map) op. Hier zoek je de 2 bovenstaande bestanden weer op, delete ze en add de gemodde. Druk nu op Commands --> Rebuild Archive, dit gaat even duren maar je kan het het beste wel even doen. Als het goed is moet je Alcatraz mod er nu instaan. Nou ik heb hem getest en hij werkt, leuk eiland hoor! Klik op het plaatje voor vergroting. En je savegames blijven gewoon goed, je hoeft dus niet een nieuwe game te starten. Dit gebeurd alleen bij mods die de Script.img en de Main.scm aantasten. Reageren
jaah90 Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 iig bedankt dat je me dit allemaal zo gedetaileerd uitlegt Dat waardeer ik echt. Ik ga zeker nu proberen Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.