nickdezot Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Dit is de missie waar je Cesar moet gaan ophalen, ergens heen rijden en op een dak gaan staan en je moet een foto van iemand zijn gezicht nemen, dus op een gegeven moment wordt er gezegd daar is ie, maar ik zie mss 5 personen rondlopen , dus hoe ziet de persoon eruit die je moet fotograferen, moet je dan inzoomen vlak op zen geiwht en moet je dan L1 fotograferen of met O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 IK heb gewoon op hun gezicht ingezoomd en photo's gemaakt en zo heb ik het gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Die mannen die je moet fotograferen stappen altijd uit een auto, en dan proberen hun gezicht te fotograferen. (Als dit de missie is die je bedoelt) Groetjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ik zag Ryder uitstappen dus hebk em gefotografferd maar komen, er dan nog? hoeveel mss? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ok thx kheb het gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ik dacht dat er een stuk of 5 kwamen. Mooi zo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Meteen uitzoomen als je de foto hebt gemaakt, dan zie je vanzelf op een andere plek een auto tevoorschijn komen. foto van de bestuurder en klaar is de missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.