Poisonpen123 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb het verhaal van GTA 3 gelezen die ik overigens nog nooit heb gespeeld en ik zag daar iets interessants, voor de mensen die GTA 3 kennen weten misschien wel wat ik ermee bedoel bij San Andreas doe je een missie genaamd...Farewell My Love, ik heb het idee dat daaro de nieuwe vriendje van Catalina die Claude is..hij lijkt er overigens wel op... klopt dit allemaal.. en dan beroven catalina en claude een weekveelwat en schiet Catalina hem neer misschien omdat ze nog van Carl houd ofzo? Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Het zou inderdaad zo kunnen zijn. Rockstar heeft namelijk zoveel verwijzingen in GTA's gestopt die teruggaan naar andere GTA's, dat ik dit helemaal niet zo slecht bedacht vind. Het zou dus kunnen ja... Reageren
Puma Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Erm... Wanneer Carl Johnson in de Badlands verzeild raakt ontmoet hij Catalina via Cesar Vialpando, terwijl ze een aantal mannen belaagt in The Welcome Pump. Wanneer ze naar buiten komen legt Catalina uit dat ze van plan is de omgeving leeg te roven, en dat Carl daarbij kan helpen. Carl stemt in omdat hij dringend geld nodig heeft. Catalina en Carl beginnen zelfs een -soort van- verhouding, waarin Catalina stellig de lakens uitdeelt. Samen zetten ze een viertal kraken, waarbij brandend rubber en rondvliegende kogels de passie laten opvlammen. Tenminste, voor Catalina. Na hun derde beroving beëindigt Catalina de kortstondige relatie, maar ze wordt woest wanneer ze merkt dat Carl haar snel vergeten is en deelneemt aan een straatrace. Ze probeert Carl (tevergeefs) jaloers te maken met haar nieuwe verloofde Claude, en vraagt of ze voor haar willen racen. Carl wint de race, maar Catalina meent dat Carl een 'oneerlijk voordeel' had. Desalniettemin Carl zijn prijs voor het winnen: Het eigendomsbewijs van een garage in San Fierro (Later blijkt dat Claude en Catalina Carl opgelicht hebben: De garage is niets meer dan een vervallen gebouw). Hierna wil ze met Claude naar Liberty City vertrekken. CJ is niet rouwig om verlost te zijn van de hyperactieve en vuurgevaarlijke Catalina, maar ze blijft hem nog een tijdlang bestoken met telefoontjes waarin ze duidelijk laat merken wat ze van hem vindt. In GTA III zien we hoe Catalina Claude verraadt tijdens een bankoverval om er alleen met de buit vandoor te kunnen gaan. Terwijl Claude ingerekend en veroordeeld wordt begint Catalina een samenwerking met Miguel en het Colombian Cartel. Samen zijn ze verantwoordelijk voor de verspreiding van SPANK in Liberty City. Catalina schiet Miguel neer en laat hem in de steek wanneer deze het vluchten opgeeft. Uiteindelijk komt Claude haar op het spoor, en in een heftig vuurgevecht tussen de twee rivalen delft ze uiteindelijk het onderspit. Bron: Wikigta.org Schnappi? Reageren
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ondertussen weten we al lang dat dit het begin is van hun liefde die in gta III tot een onfijn einden komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.