Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat de meeste van jullie mijn Sig wel eens gezien hebben. Nu staat Sinterklaas erop, maar binnenkort is dat natuurlijk de kerstman, en daarna vuurwerk. Voor elke gelegenheid in het jaar is er wel weer wat anders dus.

Maar, wat vinden jullie nou eigenlijk van de Sig? Geef je mening, en misschien nog wat tips over hoe sommige dingen in de basis van de Sig beter kunnen. :puh:

popoutsintzo9.png

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Goedenmorgen Froodooo,

Ik zal even jou signature gaan raten zoals je gewenst te hebben.

Een hele mooi basic signature, een hele mooie creatie met dat lijstje erom heen en de chocolade letter(S) is er erg mooi in verwerkt. En natuurlijk de Sinterklaas zelf, erg mooi omdat er een punt uitsteeekt.

Hij is heel mooi op in elkaar gemaakt.

Ik vind deze signature een 8,3/10 waard omdat hij toch wat speciaals mee brengt..

Het zou me benieuwen hoe je het met het vuurwerk gaat doen!? Dat word dan ook mooi.

Met vriendelijke groet,

Romano

Geplaatst:

Haha, heel orgineel ;) . Je hebt dat jongetje met die sint hoed mooi boven dat hout uit laten komen. Dat is heel leuk gedaan. Je hebt ook goed die geel achtige achtergrond achter die planken gemaakt... net als bij je vorige signature. Ook die pepernoten zijn goed erop geplaatst. Wat ik het leukst vind is die chocolade letter. Je hebt hem heel mooi gerenderd en mooi zo onder dat houd door gelegd. Dat vind ik zeer knap gedaan.

Je text is er leuk ingezet. Mooi bijpassende kleur en goede grootte (niet te groot, niet te klein). Je hebt mooi om dat hout heen dat het zo doorzichtig is... Ik vind deze signature heel leuk gemaakt :klap: .

87%

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem wel wat hebben ik geef je er een 7 voor :)

>>> Door .Levi.: Lees de gfx regels en dan met name het onderdeel RATEN, dit is niet zoals het moet.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Sinterklaas is weer vetrokken naar zijn warme landje, en maakt plaats voor de kerstman.

Vandaar mijn verandering van Sig. En King Room, de vuurwerk Sig word waanzinnig uiteraard! :puh:

popoutkerstwl7.png

Geplaatst:

Leuke Signature's Froodooo. Geinig Kerstmannetje dat erop staat. En de rand van het schilderij is best wel mooi. Een 8.5/10 voor de Kerstman en een 8/10 voor Sinterklaas omdat ik dat gezicht minder mooi vind. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...