BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik dacht,laat ik nou eens wat gaan maken voor de feestdagen .Nou , hier istie dan Nou A*U*B Rates .Ps:al lijkt het misschien niet zo maar ik heb heel veel aan het plaatje gedaan want eerst zag je alleen nog de brug Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Heb je dan al die andere lampjes bij de gebouwen er zelf in gestopt? Dat zou wel mooi zijn in ieder geval. Het heeft wel een mooi feestdagensfeertje dit, dat donkere stadje met al die vrolijke lichtjes erin. De maan is ook wel grappig, maar zo linksboven past hij er niet helemaal bij. Hij had wat meer naar onder en naar rechts gemoeten voor een beter effect. Iets kleiner misschien ook nog. De tekst vind ik dan weer niet zo mooi. Ten eerste kun je het niet zo goed lezen, en het lettertype staat me ook niet echt helemaal aan. Zorg dat het wat leesbaarder is, en dat het ook nog een vrolijker kleurtje heeft, want dit staat zo grauw voor de feestdagen. Cijfers Eerste indruk: 7.5 Achtergrond: 8 Kleuren: 7.8 Render: 6.8 (die boom vooraan) Effecten: 7.3 Tekst: 6 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 7.3 Eventuele bonus: 0.1 Aantal sterren: Voor dit feestelijk gebeuren een 7.3 voor jou. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ja die lichten heb ik zelf gedaan ja :Ook al was het geen pretje want ik was er even mee bezig aangezien ik geen photoshopper ben. Idd die lichten .Eerst was het in dat stadje overdag . toen heb ik er het nacht efect in gegooit en de kleuren versterkt waardoor je dit efect kreeg. En bedankt voor je cijfer Froodoo. Reageren
Crankeye Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Mooi plaatje, alleen vind ik dat je die kerstboom wel ergens anders mag doen. De kerstboom ziet er negatief uit en dat is niet zo mooi. Verder zou ik -als dat bij jouw programma kan- de layer op overlay zetten (iets dergelijks in ieder geval). Score: 76% Reageren
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Bedankt violet. Maar nog even over je opmerking: Ik vind dat ook jij me heel redelijk beoordeelt hebt . Inderdaad over die kerstboom,Die zou ik de volgende keer een leuker plekje moeten geven en zonder dat grijse erin wat het beetje saai maakt. Verder ben ik nu al bezig met versie 2 op jullie rates . Reageren
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik vind hem best wel mooi ja, ik geef een 7,5 Maar probeer het nog eens en dan die kerstboom een ander kleurtje... Reageren
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Bedankt allemaal voor de rates respect+. Verder nog rates ? Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Dan ga ik maar Je hebt een zeer mooie stock gekozen. Dat is knap. Maar volgens mij (ik weet niet zeker) heb je aan de stock zelf niet heel veel gedaan. Je hebt die maan toegevoegd, maar dat is niet zo goed gelukt want je ziet die randjes. Je hebt misschien dat vuurwerk toegevoegd, zo ja, dan is dat zeer.... ... mooi gelukt . Die kerstboom rechts onder is wel grappig gemaakt. Mooi dat grijze effect, maar het is eerlijk gezegt niet echt toepasselijk. Over je text, het is beter dan in je vorige signatures. Je hebt een mooi passend font gekozen. 1 minpuntje is: Je kan het niet zo goed lezen. Je hebt het bold getypt ofzo, dat is jammer want dan kan je het niet zo goed lezen. Je effecten van je text zijn wel leuk . Hmmm, verder heb ik niets meer tezeggen. Je hebt me de mond gesnoerd 77% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.