Jump to content

Het grote Gears Of War topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is het Grote Gears Of war topic.

ik vind het spel gewoon de beste third person shooter en beter dan alle first person shooters(behalve halo :clown: )wat vinden jullie van deze game of als je problemen ergens mee hebt vraag maar gerust

voor diegene die het spel niet kennen hij is alleen voor X360.

review

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Maarten!!

7

• [Xplode]

7

• LXZ-76

4

• Ice Banana

4

Geplaatst:

Dit lijkt me echt een topgame...Ik zou m graag hebben alleen heb ik de X360 niet :puh:

Jammer dat ie echt niet voor ps2 is :(

IB

Geplaatst:

weet je hoe vet het wapen hammerfall is ging samen met een vriend co-op dat wapen gebruikte ik mijn vriend gaf me dekking eerst dacht ik huh heeft dit ding geen kogels toen richtte ik op een vijand en schoot en toen dacht ik kom op schiet nou eens toen kwam er een harstikke grote laser en toen en toen en toen en toen en toen en toen :cab::cab:

• 2 weken later...
Geplaatst:

hoe moet je eigenlijk een granaat schieten bij Gears of war?

en ja ik weet het dubbelpost maar niemand zou deze vraag beantwoorden want hij zal dan niet bovenaan staan

Geplaatst:

Granaat schieten? bedoel je gooien, nou dat gaat als volgt

33monro.jpg

Je drukt op, dit weet je waarschijnlijk wel want zo moet je ook je wapens selecteren.

Vervolgens heb je de granaat in je hand, en hij staat klaar om hem te gooien, je zien een lijn over het scherm, die heb je om de granaat te plaatsen, het kan soms wat lastig te zien zijn maar daar kan niks aan gedaan worden, met je rechter analoge stick kan je de granaat richten, beweeg je de stick hoger gaat de granaat verder, beweeg je de stick naar benden gooi je de granaat dichterbij, het gooien van een granaat heb jij na een tijdje wel onder de knie, ik hoop dat ik je hier voldoende mee geholpen heb.

Heb je nog vragen, stel ze dan maar.

Mvg,

Killerfist

Geplaatst:
Granaat schieten? bedoel je gooien, nou dat gaat als volgt

33monro.jpg

Je drukt op, dit weet je waarschijnlijk wel want zo moet je ook je wapens selecteren.

Vervolgens heb je de granaat in je hand, en hij staat klaar om hem te gooien, je zien een lijn over het scherm, die heb je om de granaat te plaatsen, het kan soms wat lastig te zien zijn maar daar kan niks aan gedaan worden, met je rechter analoge stick kan je de granaat richten, beweeg je de stick hoger gaat de granaat verder, beweeg je de stick naar benden gooi je de granaat dichterbij, het gooien van een granaat heb jij na een tijdje wel onder de knie, ik hoop dat ik je hier voldoende mee geholpen heb.

Heb je nog vragen, stel ze dan maar.

Mvg,

Killerfist

sorry maar dat bedoel ik niet ik bedoel echt schieten, want als je iemand vermoord zie je onderin

pietje puk (plaatje van vizier) klaas vaak dat betekent dat pietje puk klaas vaak heeft neergesniperd maar soms zie je ook een pistool met aan de loop een granaat en met de spectating cam zag ik iemand echt een (rook)granaat schieten

Geplaatst:

Is er geen second weapon optie?

net zoals je kunt kiezen tussen ,automatish,salvo,single shot.Kijk anders ff in je boekje

IB

Geplaatst:

iemand gears of war al uitgespeeld?

nouw ik nog nie ik krijg de eindbaas niet dood, die generaal:'(

iemand tips of truc's om die klootviool de hell in te sturen??

Geplaatst:
iemand gears of war al uitgespeeld?

nouw ik nog nie ik krijg de eindbaas niet dood, die generaal:'(

iemand tips of truc's om die klootviool de hell in te sturen??

Ja, ik heb Raam(eindbaas) al verslagen je moet er voor zorgen dat hij ergens in een hoekje blijft hangen, en dan al je granaten er naartoe gooien.

Geplaatst:

ik heb hem ook verslagen maar ik heb een tip gebruik een torque bow en een longshot sniper.

je kan hem niet raken als de kryyll hem shielden dus gebruik je torque bow en schiet op hem nu gaan de kryyll weg en kan je hem headshotte met the longshot.

of je kan ook wachten totdat hij de kryyll op je afkomen en dan op raam schieten want je hebt geen last van de Kryyll als je maar bij het licht bent.

Kryyll zijn die vleermuizen en ik denk dat er haast bij iedereen minstens 2 RAAM gozers zijn ik kijk nu erdoorheen naar buiten :bonk::bonk:

Geplaatst:

bedankt voor de tips.. al ik thuis ben zal ik ze zeker uitproberen.. iemand nog een tip om die vleermuizen te ontwijken als ze op je afkomen

Geplaatst:
bedankt voor de tips.. al ik thuis ben zal ik ze zeker uitproberen.. iemand nog een tip om die vleermuizen te ontwijken als ze op je afkomen

ze kunnen niet tegen lich maar als het gevecht begint dan moet je dekking zoeken bij het muurtje voor je daar zijn lampen zo heb je geen last van de Kryyll "vleermuizen"

Geplaatst:

het is gelukt:D bedankt voor de tips!

meestal moet je die eindbaas altijd vermoorden door iets speciaals zoals een rots op em laten vallen of iets dergelijks.. maar met deze eindbaas moet je hem gewoon neerschieten.. cool

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nu Gears Of War gespeeld in de electronica winkel en ik moet zeggen dat dit heel mooie graphics zijn.Ik ga sparen voor het gears of war packet van Xbox 360.Zo geweldig vindt ik het!

Btw zit er eigelijk een multiplayer in?

Geplaatst:
Ik heb nu Gears Of War gespeeld in de electronica winkel en ik moet zeggen dat dit heel mooie graphics zijn.Ik ga sparen voor het gears of war packet van Xbox 360.Zo geweldig vindt ik het!

Btw zit er eigelijk een multiplayer in?

Ja, er zit een uitgebreide multiplayer functie in, zo kan je online met Xbox Live, maar je kan ook met een paar vrienden een potje tegen elkaar spelen, of je gaat met z'n 2e de missies cooperative doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...