Jump to content

Het grote Gears Of War topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben net bij het einde van Act 4 gekomen, waar je snel naar die ATP (sp?) moet gaan. Ik heb het spel net twee dagen. :puh:

Het is niet erg een moeilijk spel (tot nu toe), maar het ziet er top uit, vette actie, cool'ish verhaal! ;)

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Maarten!!

7

• [Xplode]

7

• LXZ-76

4

• Ice Banana

4

Geplaatst:
Ik heb nu Gears Of War gespeeld in de electronica winkel en ik moet zeggen dat dit heel mooie graphics zijn.Ik ga sparen voor het gears of war packet van Xbox 360.Zo geweldig vindt ik het!

Btw zit er eigelijk een multiplayer in?

Gears Of War is zalig online. En niet te vergeten is dat de ontwikkelaar gratis download gaat maken voor de game!

Geplaatst:
Dit is het Grote Gears Of war topic.

ik vind het spel gewoon de beste third person shooter en beter dan alle first person shooters(behalve halo :clown: )wat vinden jullie van deze game of als je problemen ergens mee hebt vraag maar gerust

voor diegene die het spel niet kennen hij is alleen voor X360.

review

Je bedoeld Thirdpersonshooter en die GFX ownen Halo zeker wel en de gameplay en de "sfeer" vind ik ook leuker.

GOW is gewoon een topgame.

Maar ik vind het vaag dat je halo leuker vind, want GOW is Next-Gen en halo niet echt en de verhaallijn van GOW vind ik ook veel beter.

De enige minpunt ervan is dat er niet veel wapens inzitten.

Enne... Halo 3 (die ene die nu in de maak is) kan denk ik niet tippen aan GOW want de GFXvond ik bagger en het lijkt me raar als het ineens beter is dan die van GOW en aan die gameplay kunnen ze ook niet veel veranderen lijkt me.

Sorry voor deze bericht maar ik vind het onzin wat hij zegt.

Geplaatst:

ik vind het spel gewoon de beste third person shooter en beter dan alle first person shooters(behalve halo :clown: )wat vinden jullie van deze game of als je problemen ergens mee hebt vraag maar gerust

review

Enne... Halo 3 (die ene die nu in de maak is) kan denk ik niet tippen aan GOW want de GFXvond ik bagger en het lijkt me raar als het ineens beter is dan die van GOW en aan die gameplay kunnen ze ook niet veel veranderen lijkt me.

Dan heeft Microsoft een heel groot probleem. ^_^

Geplaatst:

review

Je bedoeld Thirdpersonshooter en die GFX ownen Halo zeker wel en de gameplay en de "sfeer" vind ik ook leuker.

GOW is gewoon een topgame.

Maar ik vind het vaag dat je halo leuker vind, want GOW is Next-Gen en halo niet echt en de verhaallijn van GOW vind ik ook veel beter.

De enige minpunt ervan is dat er niet veel wapens inzitten.

Sorry voor deze bericht maar ik vind het onzin wat hij zegt.

wat nemen ze alles letterlijk hier :t

mag ik niet een beetje overdrijven

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zeker de video Et tu Brute? nog niet gezien..

Want dan vind ik de GFX al wat beter dan GOW, en dan is dat nog een Alpha van Halo 3.

Ja, ik heb over de eerste in-game video beelden in de video Et tu Brute?

Tja dei vraagteken hoort erbij dus, maar de GFX bij Halo 3 word dus ook nog alleen maar beter, dus GOW kan van mijn part het gevecht met Halo 3 aan gaan, maar verliezen waarschijnlijk toch.

Want Halo 3 is ook al een 3de deel, GOW ook nog maar de eerste deel, en Bungie laat echt zien waar Xbox360 tot in staat is!

PS: Voor zelf een beta testje, moet je eens naar Halo3.com gaan.

• 3 weken later...
Geplaatst:

HALO is vet, maar het stijltje van gears of war spreekt mij veel meer aan (net als dat ik link een lelijke # vind :puh: ). ik heb GOW zelf nog niet gekocht, maar ik ben dat wel van plan! het lijkt mij echt een vette shooter!

• 1 maand later...
Geplaatst:

vind het best meevallen... ik heb het gespeeld en best lol gehad alleen denk niet dat ik het helemaal rot zow spelen de Halo's zijn vele malen beter vind ik en ik denk dat het spel een beetje Overgeprezen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vind dit spel echt vet! Ik had er eerst me twijfels over toen ik het bij iemand anders ging spelen. ik ben diezelfde middag nog het spel wezen halen met me broer. Echt superspel!

Ik had eerst me twijfel bij de besturing maar als deel 2 komt (en die komt er) dan ga ik deze ook gelijk halen! :sigaar:

• 1 maand later...
Geplaatst:

IS ie het nog waard om te kopen? Anders ga ik wel even sparen. Goed vermaak tijdens het wachten op GTA IV. ^-^

Geplaatst:

Hij is zeker de moeite waard om te kopen, ongeveer iedereen in mijn friends list heb ik ontmoet met Gears en die spelen het allemaal nog steeds. De campaign mode duurt ongeveer 15 uur, maar ik heb al 300 uur in de online mode zitten. De online mode maakt het spel houdbaar voor wel meer dan een jaar denk ik.

Geplaatst:

Bevat de multiplayer ook een systeem waardoor je tegen mensen van je eigen niveau speelt? Ik ben zelf namelijk nogal een beginner op de console en als ik andere shooters online speel word ik altijd ingemaakt door van die gasten die supergoed zijn. Als Gears of War zo'n systeem heeft koop ik hem zeker weten! Zoniet moet ik er toch nog maar even over na denken.

Ik hoor het van je!

Boris H.

Geplaatst:
Bevat de multiplayer ook een systeem waardoor je tegen mensen van je eigen niveau speelt? Ik ben zelf namelijk nogal een beginner op de console en als ik andere shooters online speel word ik altijd ingemaakt door van die gasten die supergoed zijn. Als Gears of War zo'n systeem heeft koop ik hem zeker weten! Zoniet moet ik er toch nog maar even over na denken.

Ik hoor het van je!

Boris H.

Ik weet niet zeker of GoW zo'n systeem heeft, het kan zijn van wel maar ook van niet vraag dat eens aan iemand anders. :Y

Maar de multiplayer is echt top! Het is zeker de moeite waard om hem te kopen! Een vriend van me heeft een 360 met dit spel en het is echt fantastisch en je bent met die multiplayer een hele tijd zoet. In het begin is het normaal dat je ingemaakt word, dat was bij hem ook maar als je het veel speelt word je vanzelf goed nu is hij toch al heel goed hoor! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...