[Xplode] Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Bevat de multiplayer ook een systeem waardoor je tegen mensen van je eigen niveau speelt? Ik ben zelf namelijk nogal een beginner op de console en als ik andere shooters online speel word ik altijd ingemaakt door van die gasten die supergoed zijn. Als Gears of War zo'n systeem heeft koop ik hem zeker weten! Zoniet moet ik er toch nog maar even over na denken.Ik hoor het van je! Boris H. Nee, dat systeem heeft GoW niet, maar ik was op het begin ook niet goed met GoW, maar dat komt vanzelf als je het veel speelt. Dan heb ik nog een tip: Als je eerst de campaign (singleplayer) uitspeelt dan heb je al ongeveer 15 uur in het spel zitten en dan heb je al wat ervaring. Er zijn 3 niveau's met de campaign mode, Easy, Hardcore en Insane. Insane is op het begin nog gelockt, maar als je de campaign op Easy of Hardcore uitspeelt is ie geunlockt. Ik had zelf eerst de campaign mode op Easy en Hardcore uitgespeelt en daarna ging ik online spelen. (Als je het spel koopt, wil ik je best helpen met de campaign want die kan ook Co-op. Ik kan je dan een hoop tips geven.) Reageren
Boris H. Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Nee, dat systeem heeft GoW niet, maar ik was op het begin ook niet goed met GoW, maar dat komt vanzelf als je het veel speelt. Dan heb ik nog een tip: Als je eerst de campaign (singleplayer) uitspeelt dan heb je al ongeveer 15 uur in het spel zitten en dan heb je al wat ervaring. Er zijn 3 niveau's met de campaign mode, Easy, Hardcore en Insane. Insane is op het begin nog gelockt, maar als je de campaign op Easy of Hardcore uitspeelt is ie geunlockt. Ik had zelf eerst de campaign mode op Easy en Hardcore uitgespeelt en daarna ging ik online spelen. (Als je het spel koopt, wil ik je best helpen met de campaign want die kan ook Co-op. Ik kan je dan een hoop tips geven.) Ik ga ervoor sparen! Ik ben overtuigd dat ik deze game moet hebben! Van de singleplayer weet ik al dat hij goed is maar je kan dus ook met zijn tweeen de singleplayer uitspelen over Xbox live. Alleen ik ben in online shooters echt heel slecht. Bij een potje kan ik vaak maar een of twee keer iemand doodmaken en word ik zelf meestal 15 keer neergeknald. Wat voor soort multiplayer matches zijn het? Matches waarbij je gewoon rondloopt en degene die heet eerst schiet wint? Of een beetje tactisch dat je dekking moet zoeken en dan bijvoorbeeld in cover zit en op iemand knalt? Want het is echt ongelooflijk hoe slecht ik online ben met de meeste games. Ik ga hem in ieder geval halen voor de singleplayer en 2-player online maar of de deathmatches online leuk worden moet ik nog maar even zien. Groetjes, Boris H. Edit: @ [Xplode]: Oke ik ben overtuigd! Ik ga hem halen! Maar ik moet eerst even sparen hoor. Bewerkt: 12 juli 2007 door Boris H. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Nee, dat systeem heeft GoW niet, maar ik was op het begin ook niet goed met GoW, maar dat komt vanzelf als je het veel speelt. Dan heb ik nog een tip: Als je eerst de campaign (singleplayer) uitspeelt dan heb je al ongeveer 15 uur in het spel zitten en dan heb je al wat ervaring. Er zijn 3 niveau's met de campaign mode, Easy, Hardcore en Insane. Insane is op het begin nog gelockt, maar als je de campaign op Easy of Hardcore uitspeelt is ie geunlockt. Ik had zelf eerst de campaign mode op Easy en Hardcore uitgespeelt en daarna ging ik online spelen. (Als je het spel koopt, wil ik je best helpen met de campaign want die kan ook Co-op. Ik kan je dan een hoop tips geven.) Ik ga ervoor sparen! Ik ben overtuigd dat ik deze game moet hebben! Van de singleplayer weet ik al dat hij goed is maar je kan dus ook met zijn tweeen de singleplayer uitspelen over Xbox live. Alleen ik ben in online shooters echt heel slecht. Bij een potje kan ik vaak maar een of twee keer iemand doodmaken en word ik zelf meestal 15 keer neergeknald. Wat voor soort multiplayer matches zijn het? Matches waarbij je gewoon rondloopt en degene die heet eerst schiet wint? Of een beetje tactisch dat je dekking moet zoeken en dan bijvoorbeeld in cover zit en op iemand knalt? Want het is echt ongelooflijk hoe slecht ik online ben met de meeste games. Ik ga hem in ieder geval halen voor de singleplayer en 2-player online maar of de deathmatches online leuk worden moet ik nog maar even zien. Groetjes, Boris H. De multiplayer matches zijn TDM, dat wil zeggen team deathmatch. Je hebt dus wel een team om je heen. De matches zijn van hoogstens 8 players, 4 tegen 4. Het hele spel draait om het "cover zoeken". Het ligt aan jou speelstijl of je wel dekking zoekt of niet, maar dit leer je ook bij de singeplayer mode. Zelf zoek ik meestal wel dekking, want als je dat niet doet dan ben je veel eerder dood dan als je wel dekking zoekt. Je kan op bijna alle manieren een match winnen, Close combat, van veraf met een sniper en ga zo maar door. Dus voor ieder wat wils Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik ben van plan om Gears of War te kopen voor de Xbox 360. Kan iemand voor mij een paar voordelen en een paar nadelen opnoemen van dit spel? En is het spel de moeite waard om te kopen? Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik speelde GOW vroeger heel vaak bij een vriend. En nu heb ik zelf een xbox360, dus meteen maar de collectors edition van GOW gekocht (ik kon hem goed koop krijgen 68 euro ongeveer, en das goedkoper dan de normale versie tog?) Tis een meester spel en ik ben blij dat op de E3 van 2006 was aan gekondigd dat het een trilogie zou worden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik ben van plan om Gears of War te kopen voor de Xbox 360. Kan iemand voor mij een paar voordelen en een paar nadelen opnoemen van dit spel? En is het spel de moeite waard om te kopen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik vind de singleplayer van GoW niet zo heel sterk, vrij kort en het verhaal is niet het beste wat ik gezien heb... De multiplayer is gewoon helemaal top en goed uitgebalanceerd... Maar als je een singleplayer game zoekt zou ik persoonlijk 2 weken wachten en dan Bioshock kopen. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Zal ik maar eens een paar voordelen en nadelen van het spel opnoemen Voordelen: -Hele goede multiplayer, ik heb al zeker 800 uur de multiplayer gespeelt, en ik vind het nog steeds leuk. Je kan ook verschillende mannetjes nemen, aan de Cog side 7 en aan de Locust side ook 7. Er zijn 4 verschillende speltypen, Warzone: Gewoon standaard Team Death Match, Execution: Hetzelfde als Warzone, maar je moet dichtbij iemand staan om 'm af te maken, Asassination, Je moet de leader van het team afmaken, dan heb je gewonnen en uiteindelijk ook nog Annex, je moet dan een soort van capture the flag doen. Er zijn niet zo veel wapens, maar je hebt wel hele vette wapens. Zoals een soort van pijl en boog die dan een pijl met explosieven in je schiet (Torque Bow). -De singleplayer vind ik zelf wel leuk, maar het verhaal is niet zo sterk, maar ik doe het meer voor de brute actie. Er zijn 3 moeilijkheidsgraden, Casual, Hardcore en Insane. Je kan de singleplayer ook met z'n tweeën doen, online of splitscreen. -Het heeft echt hele mooie graphics, vooral op een HD-TV, maar op een normale tv is het ook goed te zien. Nadelen: -De storyline heeft niet zo een goed verhaal. -De storyline duurt maar 15 uur, maar daar tegenover staat heel veel uur multiplayer dus eigelijk is het niet echt een nadeel te noemen. Ik vind het spel zeker de moeite waard om te kopen, sterker nog ik vind het een must-have voor elke Xbox 360 bezitter. Hopelijk heb je hier genoeg aan, en kunnen wij straks misschien wel samen GoW spelen Reageren
MNC3 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik speelde GOW vroeger heel vaak bij een vriend. En nu heb ik zelf een xbox360, dus meteen maar de collectors edition van GOW gekocht (ik kon hem goed koop krijgen 68 euro ongeveer, en das goedkoper dan de normale versie tog?) Tis een meester spel en ik ben blij dat op de E3 van 2006 was aan gekondigd dat het een trilogie zou worden. Gewone versie is goedkoper. Ik heb gewone versie 58 euro betaalt bij de release van de game. Game is super. een van de vele games waarvoor ik een Xbox 360 kocht. Ik spele het nu wel al tijd nie meer omdat ik meer tijd in Dirt en forza steek. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Zal ik maar eens een paar voordelen en nadelen van het spel opnoemen Voordelen: -Er zijn 4 verschillende speltypen, Warzone: Gewoon standaard Team Death Match, Execution: Hetzelfde als Warzone, maar je moet dichtbij iemand staan om 'm af te maken, Asassination, Je moet de leader van het team afmaken, dan heb je gewonnen en uiteindelijk ook nog Annex, je moet dan een soort van capture the flag doen. Hopelijk heb je hier genoeg aan, en kunnen wij straks misschien wel samen GoW spelen Was je XBL ID? Dan add ik je en kunnen we NU GoW spelen. En ik zou Annex meer vergelijken met een soort king of the hill. @ hierboven dan heb ik hem alsnog goed koop voor een collectors edition. Bewerkt: 7 augustus 2007 door starwars cat Reageren
[Xplode] Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Mijn Gamertag is XplodeNL, maar ik mag vandaag niet meer xboxen van m'n ouders, ik heb vandaag al teveel gespeelt Morgen kan wel. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Mijn Gamertag is XplodeNL, maar ik mag vandaag niet meer xboxen van m'n ouders, ik heb vandaag al teveel gespeelt Morgen kan wel. Bale :S ik zie je morgen dan. PS mijne is AALSMEERDER NL Bewerkt: 7 augustus 2007 door starwars cat Reageren
Ruwie Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik hoorde van een vriend van mij dat er een 2e deel zal komen van GOW Is dit ook al officieel aangekondigt en zo ja, op welke site? Alvast bedankt!!! Reageren
[Xplode] Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik hoorde van een vriend van mij dat er een 2e deel zal komen van GOW Is dit ook al officieel aangekondigt en zo ja, op welke site? Alvast bedankt!!! Er komt een trilogie van Gears of War, dus ja er komt ook een 2e deel. Ik heb trouwens geen site maar dit stond in de PU dus dan zal het wel waar zijn. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Ik hoorde van een vriend van mij dat er een 2e deel zal komen van GOW Is dit ook al officieel aangekondigt en zo ja, op welke site? Alvast bedankt!!! Er komt een trilogie van Gears of War, dus ja er komt ook een 2e deel. Ik heb trouwens geen site maar dit stond in de PU dus dan zal het wel waar zijn. Dit is bekend gemaakt op de E3 van 2006. (Het is dus vrij oud nieuws helaas heb ik geen site voor je). Het is niet bekend gemaakt op de E3 maar gelekt door microsoft. (de klunzen ) Wel nieuw nieuws is dat er aan een GOW film wordt gewerkt (dit staat vast). Ben de bron kwijt maar er was een artikel dat NEW LINE CINEMA de film rechten had opgekocht. Ik zal wat meer zoeken. Er was ook al iets bekend over de cast. ..::|Hier|::.. Let wel op!! alles wat over de cast gezegd wordt is nog niet bevestigd. Update 1: Bron van de gears of war trilogie: ..::|Hier|::.. heb je de link van gamedaily. Update 2: ..::|Hier|::.. is een artikel over de film waarin gediscussieerd wordt wat de effecten studio zou kunnen worden. NOTE! NEW LINE CINEMA heeft kans om de effecten studio te worden en is dus niet de filmmaatschappij die de rechten heeft gekocht. Bewerkt: 17 augustus 2007 door starwars cat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.