Cencicodis Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Hey Ik keek rond op het web en uiteindelijk vond ik deze trailer. VCS Trailer Hij komt dus waarschijnlijk 6 juni op de PS 2 Wat zijn jullie gedachten? Cencicodis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Hmm . Ziet er wel echt uit maar beetje goedkoop die zelfde trailer enzo . als je goed bezig bent kun je dat wel al aardig vervalsen maarja dat zien we dan wel weer . Wel raar aangezien rockstar zij dat vcs technieke gebruikt die ps2 te ver gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Dat is gewoon de 1e psp trailer . Ze hebben ook al gezegt dat ze em niet voor de ps2 maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Het is best mogenlijk en ckr wel leuk ja, Maar dan is gta IV al uit op de ps3, dus ik heb dan mijjn ps2 al niet meer... Jammer =( Want iemand zei toch dat hij 6 juli uit zou komen ? Jammer, dan zit ik lekker op mijn ps3 assassins creed te spelen,, Maar op de ps3 kan je ook ps2 spellen spelen, dus dan ben ik dubbel zo blij.. K kan gta IV spelen en gta vc story's Heerlijk gevoel toch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Het is best mogenlijk en ckr wel leuk ja, Maar dan is gta IV al uit op de ps3, dus ik heb dan mijjn ps2 al niet meer... Jammer =( Want iemand zei toch dat hij 6 juli uit zou komen ? Jammer, dan zit ik lekker op mijn ps3 assassins creed te spelen,, Maar op de ps3 kan je ook ps2 spellen spelen, dus dan ben ik dubbel zo blij.. dat kan niej man dan komen er bugs enz. dat heeft Sony zelf gezegd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik snap iets niet hoor. GTA VCS is net 1 maand precies uit op de PSP en dan komt dit bekend ? Dat kan niet. Bij GTA LCS duurde dat vele maanden langer voordat het bekend was gemaakt. Nu al dat kan niet zo vroeg dat zie ik rockstar gewoon niet doen. Mij lijkt het gewoon een fake trialer. Het is gewoon de eerste trialer maar dan met een fake einde erin. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ja dit is net zoals die ring verwijzing in SA. zelf gemaakt of wat dan ook. dan kunnen ze dit ook nog wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Het is best mogenlijk en ckr wel leuk ja, Maar dan is gta IV al uit op de ps3, dus ik heb dan mijjn ps2 al niet meer... Jammer =( Want iemand zei toch dat hij 6 juli uit zou komen ? Jammer, dan zit ik lekker op mijn ps3 assassins creed te spelen,, Maar op de ps3 kan je ook ps2 spellen spelen, dus dan ben ik dubbel zo blij.. K kan gta IV spelen en gta vc story's Heerlijk gevoel toch Hij komt NIET op de PS2. Het bestand is veel te groot voor de PS2 door betere graphics en vele dingen meer. De trailer is fake en ze zijn nu hard aan GTA IV aan het werken, zet GTA Vice City Stories op de PS2 uit je hoofd en koop een PSP. Ik had eerst ook de hoop dat GTA Vic City Stories op de PS2 zou uitkomen, maar daar is het spel zelf veel te groot en goed voor. Het overbrengen gaat moeilijk van PSP naar PS2 als je kijkt hoeveel het inneemt. Ik denk zelfs dat de graphics nog beter zijn dan GTA San Andreas, opzich wel jammer, maar als je een PSP hebt begrijpt je het zeker wel. (eindelijk een game voor de PSP - bezitter en voor niemand anders) Het zal al raar zijn als je een PS2 - game maakt als de PS3 al 4 maanden uit is. Sommigen doen het nog wel, maar ik denk dat GTA Vice City Stories te nieuw is voor een oude console. Ik denk dat je beter een PSP kan kopen als je GTA Vice City Stories persé wil hebben, ik heb er zelf wel wat voor over, en die PSP komt bij mij heus wel. Er zijn trouwens al vele topics hiervan gemaakt en de feiten zijn al gemaakt. GTA Vic City stories komt NIET uit op de PS2, dus je zal eigenlijk al kunnen weten dat hij nooit uit zal komen op de PS2. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik snap iets niet hoor.GTA VCS is net 1 maand precies uit op de PSP en dan komt dit bekend ? Dat kan niet. Bij GTA LCS duurde dat vele maanden langer voordat het bekend was gemaakt. Nu al dat kan niet zo vroeg dat zie ik rockstar gewoon niet doen. Mij lijkt het gewoon een fake trialer. Het is gewoon de eerste trialer maar dan met een fake einde erin. juist , want bij lcs was het in februari dat het bekend raakte dat ie op ps2 ging verschijnen. maar als het op 6 juni op ps2 uitkomt ben ik zeer blij , want op 12 juni is het mijn verjaardag en weet ik meteen wat vragen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Wel raar dat rock* het eerst zo erg liep te ontkennen en dan nu ineens hem toch naar de ps2 brengt. Ik ga toch maar niet lukraak zo'n site geloven waar iedereen zijn eigen filmpjes neer kan zetten . IK wacht liever tot het officieel bevestigd word anders kan ik ook wel zeggen dat morgen gtaIV uitkomt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Hey Ik keek rond op het web en uiteindelijk vond ik deze trailer. VCS Trailer Hij komt dus waarschijnlijk 6 juni op de PS 2 Wat zijn jullie gedachten? Cencicodis Rockstar doet niet aan video.google.com. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Rockstar doet niet aan video.google.com. Ik wil hier aan toevoegen dat je beter de officiële Vice City Stories site als bron kan gebruiken, hier is nog niks op bevestigd. Zo'n filmpje maken is even makkelijk als een cover voor GTA-IV maken en dan uploaden. Ook is het volgensmij al bevestigd dat hij sowieso nooit op de PS2 komt, ik heb helaas geen bron. Dus ik wacht liever nog even op een officieël bericht op de site van Rockstar, pas dan geloof ik dit soort dingen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Inderdaad R* doet niet aan videogoogle. Het zal wel weer een bewerkt filmpje zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Rockstar doet niet aan video.google.com. Ik wil hier aan toevoegen dat je beter de officiële Vice City Stories site als bron kan gebruiken, hier is nog niks op bevestigd. Zo'n filmpje maken is even makkelijk als een cover voor GTA-IV maken en dan uploaden. Ook is het volgensmij al bevestigd dat hij sowieso nooit op de PS2 komt, ik heb helaas geen bron. Dus ik wacht liever nog even op een officieël bericht op de site van Rockstar, pas dan geloof ik dit soort dingen. Laatste nieuws is ook op http://www.take2games.com/ te vinden. Als er trailers gemaakt zijn staan ze ook binnen no time op gtagames.nl. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik geloof het ook niet dat dit een trailer is voor de PS2. Als het op de ps2 komt, zal Rockstar dat zelf wel bekend maken. Dit is trouwens niet het eerste topic dat hierover gaat. Gebruik de zoekfunctie a.u.b. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts