Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Laat ik maar eens wat signatures zien, deze heb ik pas nog of een tijdje geleden gemaakt. Wat commentaar is welkom. :)

54qy1.jpg

44xk9.jpg

62dn5.jpg

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

1e//> Mooi gemaakt. Goed dat blauwe effect gedaan. Je render loopt zeer goed over in het blauw. Dat is heel mooi gedaan. Dat vind ik echt knap :Y . Aan de zijkanten is je signature een beetje leeg. Je had misschien nog iets toe kunnen voegen.

Je text is wel mooi gedaan. Het loopt mooi langzaam over in 'de duisternis'.

87%

2e//> Ik vind deze wat minder mooi. Het geeft een beetje een zandkleurige gloed. Ik vind die gloed kleur niet zo mooi. Om je render heen is het te licht. Dat is jammer. je text is niet heel mooi gedaan. Ik vind het font niet zo heel leuk. Je hebt het ook een beetje op een on-orginele manier erin gezet. Links boven en rechts onder. Je had er nog wel wat leuks mee kunnen doen denk ik.

Ik vind deze wat minder mooi dan je vorige:

79%

3e//> Leuk je render erin geplaats. Goed om je render heen een soort van brush achtergrondje. Je hebt het een leuke rode gloed gegeven. Je bent goed in dat 'gloed-geven' :puh: . Je hebt je text wel leuk gedaan. Doorzichtig gemaakt en glow gegeven. Dat is heel orgineel. Dat vind ik een goed plus punt. Je hebt het ook een leuk font gegeven.

Opzich heb je er niet heel veel aangedaan maar dat vind ik geen minpunt.

87%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...