Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas gaat in schokken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb gta san andreas gekocht maar als ik nu wil beginnen spelen gaat mijn beeld in schokken maar het geluid is altijd voor . dat vind ik raar ik heb al alle topics gelezen over schokende beelden enz. maar als ik nar display ga en dan atvance druk dan komt er een schermtje Er is een fout opgetreden in gta_exe het spel zal moeten worden afgesloten sorry voor het ongemak!

hier mijn systeeminfo :

Videokaart : NVIDIA GeForce2 MX 100/200 (Microsoft Corpuration)

Ram Geheugen : 32.00 MB (33.554.432 Bytes)

Resulutie : 800*600*85 Hz

Bits/Pixel : 32

Pentium® 4 CPU 1.70 Gz

Kloksnelheid : 1.72 GHz, 256 MB

Microsoft Windows XP

Home Edition

Versie 2002

sevice pack 2

Kan iemand mij helpen a.u.b. :?

Geplaatst:

Ik neem aan dat het RAM geheugen dat je daar noemt van je videokaart is? Maargoed, voor GTA: SA heb je minimaal 64MB grafisch geheugen nodig, wat niet wil zeggen dat alle 64mb videokaarten ook werken met SA (eigen ervaring)

Kan je even Start -> uitvoeren -> dxdiag doen en dan hier even posten wat er onder het tabblad 'Systeem' bij Processor, Geheugen en Wisselbestand staat? Ook even posten wat er bij het tabblad 'Beeldscherm' onder de afdeling 'apparaat' staat, dus de dingen van Naam en geheugen :)

Hier even een paar screenshots van wat je moet doen:

http://img224.imageshack.us/img224/4686/hulp1mq2.jpg

http://img174.imageshack.us/img174/2562/hulp2dn6.jpg

http://img153.imageshack.us/img153/5728/hulp3sd0.jpg

http://img157.imageshack.us/img157/3183/hulp4gk5.jpg

Bij de laatste 2 plaatjes staat met een RODE stip aangegeven wat je hier even moet posten :)

Geplaatst: (bewerkt)

Om San Andreas beter te laten lopen, moet je de beeld kwaliteit wat lager instellen. Dit moet inderdaad bij het options menu, en dan'advanced'. Daar moet je 'Visual GFX quality' op 'low' zetten. Maar jij hebt waarschijnlijk een erg kleine videokaart, waardoor SA bij deze optie vastloopt. De oplossing tegen dit probleem is de Nomorehotcoffee-patch installeren. Deze patch vind je >hier<. Als je deze installeert zal San Andreas niet meer vastlopen als je de geavanceerd beeldschermopties opent.

Succes! :)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Hier de gevens dat jullie moeten hebben !

Bij Systeem

Procesor : Intel ® Pentium ® 4 CPU 1.70 GHz

Geheugen : 256 MB Ram

Wisselbestand : 254MB Gebruikt, 363MB Beschikbaar

Bij Beeldscherm

Naam : NVIDIA GeForce2 MX 100/200 (Microsoft Corpuration)

Totaal Geheugen : 32.00MB

Zo dit is alles. ah ja nog iets ik heb die patch gedownload maar ik kan hem niet instaleren

Als ik dan die sa_exe zoek en op open druk zegt hij : Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.

Geplaatst:

Het ligt waarschijnlijk aan je videokaart, om eventjes uit dit te kopieren:

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Aanbevolen systeemeisen

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384(of meer) MB

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Je RAM is 265mb, dat is dus net aan genoeg om GTA SA op minimale eisen te spelen, maar je videokaart is slechts 32mb, en dat is dus zeker te weinig voor GTA SA, het is mij nog een wonder dat SA zelfs wil draaien (ik heb het eens geprobeerd op een standaard 64mb kaart en toen startte SA niet eens volledig)

Je zou het nog eens kunnen proberen, gooi gewoon die patch eraf en verwijder het bestand gta_set uit je gta user files (word meestal gevonden in je map 'mijn documenten', en probeer of je dan wel bij display -> advanced kan komen. Lukt je dat niet, dan vrees ik dat ik vrij weinig voor je kan doen, en is je enige optie een betere videokaart kopen :)

-Sdajafol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...