Jump to content

GTA SA probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb gisteren de Thirst For Blood mod geinstalleerd, eerst even overal backups van gemaakt, modje installeren, maar dat ding werkte niet :S Maargoed, toen heb ik dus de mod eraf gegooid, backups terug gezet, en nu startte ik GTA SA, maar na het introfilmpje moet hij naar het begin menu gaan, maar in plaats daarvan word het scherm 2 tellen zwart en zegt hij "in GTA San Andreas is een fout opgetreden en moet worden afgesloten." En dan de error report kletspraat. Het probleem is dat als ik nu de SA dvd erin stop en op UNINSTALL klik, er dus totaal niks gebeurt, het install menu word afgesloten en verder niks.

Iemand een idee wat er aan de hand is of wat ik ertegen kan doen?

-Sdajafol

Geplaatst:
Hey,

Ik heb gisteren de Thirst For Blood mod geinstalleerd, eerst even overal backups van gemaakt, modje installeren, maar dat ding werkte niet :S Maargoed, toen heb ik dus de mod eraf gegooid, backups terug gezet, en nu startte ik GTA SA, maar na het introfilmpje moet hij naar het begin menu gaan, maar in plaats daarvan word het scherm 2 tellen zwart en zegt hij "in GTA San Andreas is een fout opgetreden en moet worden afgesloten." En dan de error report kletspraat. Het probleem is dat als ik nu de SA dvd erin stop en op UNINSTALL klik, er dus totaal niks gebeurt, het install menu word afgesloten en verder niks.

Iemand een idee wat er aan de hand is of wat ik ertegen kan doen?

-Sdajafol

Beste Sdajafol,

Als ik jou was dan zou ik gewoon het spel handmatig verwijderen. Als alles wat je in je bericht zegt klopt dan zit er weinig anders meer op. Om het spel handmatig te verwijderen hoed je helemaal niets geks te doen: Je moet alleen de map "GTA San Andreas", waarin o.a Data en Script staan, verwijderen met 'delete' en daarna je prullenbak leeg maken. Vervolgens start je je computer opnieuw en kun je San Andreas gewoon herinstaleren. Veel succes!

Mvg, Moonbeam :cya:

Geplaatst:

Hey,

Daar had ik al over nagedacht ja, maar er bestaat natuurlijk de kans dat ik 'm nogsteeds niet kan installeren, maarja, veel valt er niet te verliezen en anders ga ik wel een andere GTA spelen, kijken of ik VC ofzo nog heb liggen :puh:

bedankt!

-Sdajafol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...