S.W.A.T. Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb sinds gisteren VCS maar ik wil al vanaf het begin de 100% halen. Ik ben nu bezig met de time trials, maar ik kan de sanchez niet vinden om de time trials van dat voertuig te halen. Kan iemand mij vertellen waar ik hem kan vinden op het crossterein of als het kan een kaartje? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Op deze kaart kan je alle voertuigen zien door even met je muis te rusten op het stipje. Zo zie je bij het 'cross terreintje' dat de sanchez links onderin geparkeerd staat. Verder zul je de Sanchez gewoon op straat tegenkomen en het is dan ook geen speciaal voertuig. Ik heb even een kaartje voor je gemaakt en daarmee moet het duiddelijk worden. Veel succes met het behalen van de Time Trial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb de sanchez gevonden bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Effe ter info, rond die baan bevinden zich er 3 time trails submissies namelijk: de sanchez, de BMX en de Quad. Oh ja, voor de Sanchez time trails moet je 12 parkoersen halen en de beloning was volgens mij 2500 dollar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.