bas_chelsea Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Higuan Makaay Comments please Reageren
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Uh bas_chelsea Je mag niet dubbel posten . Ga hier vooral niet mee door want dat kan gevolgt worden met een warning. Maar om me bericht af te maken ga ik je maar raten. je hebt het iedergeval leuk gedaan en daar kan niemand om heen draaien en je kan zien dat je het wel degelijk kan.De personen staan precies goed in de afbeelding in een goede pose . Leuke achtergrond ook gedaan . moet zeggen dat ze wel erg goed bij elkaar passen leuk gedaan.Alleen vind ik het letertype beetje saai en afwezig wat een triest is voor het geheel De eerste: met een cijfer van 8 1/2 de tweede: met een cijfer van een 7 Bewerkt: 3 december 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
bas_chelsea Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 bedankt voor je comment ik zal het niet meer doen Reageren
The Italian Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Heel mooi die eerste goede achtegrond effecten en lettertype zeer mooi=9 die 2de ook zeer goed eigenlijk net zoals de eerste=9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.