Cosmo Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Hoi ik heb weer ff een oud spel ui de kast gehaald ( need for speed underground 2 nu heb ik hem geinstalleerd en opgestart en wil ik naar de opties dan ben ik daar en dan moet ik ff naar beneden scrollen alleen het probleem is dat het pijltje steeds naar boven blijft.. het lijkt alsof er de hele tijd op geklikt word maar ik doe helemaal niks met de muis en dus kan ik niks veranderen want hij blijft steeds boven aan het balkje Wie weet wat het probleem is want het is erg vervelend en zo kan ik het niet spelen mvg cosmo Edit: Zonder mijn usb racestuur doet die wel gewoon maar met de usb erin doet hij het nog Klik Voor Screen Ik heb ff rood rondje rechtsboven waarover het gaat want op dat pijltje word steeds geklikt als het ware maar ik doe het zelf niet en de muis kan ik gewoon bewegen dus dat is het ook niet of moet ik mijn stuur ff opnieuw installe ? want eerst deed die het wel altijd gewoon met het stuur Bewerkt: 3 december 2006 door Cosmo Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Ik weet het niet zeker, maar het is vrijwel zeker dat het te maken heeft met het stuurtje. Is het niet mogelijk het stuurtje uit te zetten of los te koppelen op de momenten dat je in het menu bent? Dan kun je het stuur weer aansluiten of aanzetten zodra je gaat spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.