fiestakilla Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 weet iemand waar ik rpg maker 2000 kan downloaden ???? Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) weet iemand waar ik rpg maker 2000 kan downloaden ???? Hier vind je de RPG maker site waar verschillende RPG maker versies te downloaden zijn. Hier download je RPG maker 2000 wat tevens de recentste versie is. Voor deze RPG maker is ook nog een patch verschenen die zorgt voor bug fixes en meer stabbiliteit. De Patch download je hier. Er is tevens nog een RPG maker die volledig in 3D is die download je hier en Veel plezier met het maken van je RPG's. Bewerkt: 3 december 2006 door Advancegta Reageren
InneX Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb hem gedownload;) was wel nieuwsgierig... mare hoe zet je poppetjes neer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.