Visser23 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 heey allemaal ik ben bij een missie van zero de 2e volgens mij...ik snap er helemaal nix van en met wikigta kom ik er ook niet >>> Door Dutchy3010: Voortaan een toepasselijke topictitel maken, zodat het duidelijk wordt voor de leden wat het voor topic is. Topic titel aangepast.<<< Reageren
yvea0 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 heey allemaal ik ben bij een missie van zero de 2e volgens mij...ik snap er helemaal nix van en met wikigta kom ik er ook niet Met die red baron? Het is heel makelijk, Eerst ff gas geven, daarna hoef je niet gas meer te geven, hij blijft zweven. ZO gebruik je minder benzine. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) heey allemaal ik ben bij een missie van zero de 2e volgens mij...ik snap er helemaal nix van en met wikigta kom ik er ook niet Je bent dus bij de missie Supply Lines. De bedoeling hier is dat je met dat RC vliegtuigje alle koeriers moet kapot maken. Op je radar worden als het goed is 5 rode blokjes weergegeven, die elk een koerier voorstellen. Op je vliegtuigje zit een machinegeweer waarmee je de koeriers mee kan elimineren. Mocht je niet uit de missie zelf komen. Ik heb hier nog wat tips voor je: Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot. Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijd dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen. Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen. De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege. Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer. Wil je hem toch gedaan krijgen, maar lukt het niet. Vraag dan even of iemand anders hem voor je wil halen. Dit kun je doen in het savegame-aanvraag forum. Vergeet dan niet je savegame te uploaden, dit kan via jou persoonlijke bijlagen. Bewerkt: 3 december 2006 door -Matthijs- Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 sorry...ik bedoel de 1e met die vliegtuigen ze destroyen elke keer mijn masten >>> Door Dutchy3010: Topictitel voor de tweede keer aangepast .<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 sorry...ik bedoel de 1e met die vliegtuigen ze destroyen elke keer mijn masten Je bedoeld dan de missie Air Raid. Hier is het de bedoeling om met de minigun die er staat, alle aankomende vliegtuigjes neer te schieten. Die vliegtuigjes dragen bommen, en ze proberen elke keer de antennes kapot te maken. Dat moet jij voorkomen, door dus de vliegtuigjes kapot te maken. Voor tips kan je WikiGTA raadplegen: Speel de missie overdag. Dan zie je de vliegtuigjes eerder aankomen. Probeer Zero zelf niet neer te schieten, hij zal eerst over Friendly Fire beginnen, maar als je het al te erg maakt gaat hij dood en is de missie mislukt. Schiet gewoon op wat je ziet, ga niet in de richtingen staan kijken die Zero aangeeft, want meestal duurt het nog wel eventjes voor de bedoelde groep er is. Zonder cheats te gebruiken is de missie op de PS2 erg lastig vanwege de beperkte richtmogelijkheden. Maar ook voor de PC is ie lastig. Gebruik eventueel de cheat "Blaas alle auto's op die dicht bij zijn" als het je echt niet lukt. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Nog iets: Stop NOOIT met schieten; dit kost veel tijd.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.