Jump to content

Hoe maak ik een mooi forum


RS-modder

Recommended Posts

Nee voor Invisionfree bestaat zoeits niet. Dan heb je iets van Invision power nodig. Dat is een soort van Invisionfree. Maar dan met host..... Maar wel volledig gratis.

Was al oude post, maar hier wil ik wel op reageren.

Voor InvisionFree kan je wat kopen waardoor je WEL Nederlands of een andere taal mag praten, als ik het tenminste goed begrijp. Genaamd: Ad Removal.

Nee hoor, dat dient(zoals de naam zegt) om de Ad's te verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee voor Invisionfree bestaat zoeits niet. Dan heb je iets van Invision power nodig. Dat is een soort van Invisionfree. Maar dan met host..... Maar wel volledig gratis.

Was al oude post, maar hier wil ik wel op reageren.

Voor InvisionFree kan je wat kopen waardoor je WEL Nederlands of een andere taal mag praten, als ik het tenminste goed begrijp. Genaamd: Ad Removal.

Inderdaad dat klopt, je hebt dit inderdaad nodig zodat je met een script in je boardwrappers, de taal veranderd in Nederlands. (Bijvoorbeeld; Print now => Print Nu!, You're now logged out => U bent nu uitgelogd. etc.

Nee voor Invisionfree bestaat zoeits niet. Dan heb je iets van Invision power nodig. Dat is een soort van Invisionfree. Maar dan met host..... Maar wel volledig gratis.

Was al oude post, maar hier wil ik wel op reageren.

Voor InvisionFree kan je wat kopen waardoor je WEL Nederlands of een andere taal mag praten, als ik het tenminste goed begrijp. Genaamd: Ad Removal.

Nee hoor, dat dient(zoals de naam zegt) om de Ad's te verwijderen.

Daar dient het voor, maar heet dient ook voor dat je een Nederlands script mag gebruiken.

Ik dacht toen ik nog IF gebruikte dat je dan die Google Adsense kon verwijderen? :?

Dat zal dan wel op een Illegale manier geweest zijn, want dat is namelijk niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...