Puma Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) HELP!!! I need somebody HELP!!! Not just anybody HELP!!! You know I need somebody HELP!!! Ik ben inspiratieloos!! Heeft iemand nog een idee voor een mod... A.u.b.? Het mag een texture mod zijn, niet iets met scripten of nieuwe voertuigen want dat kan ik niet.. gebouwen kan wel... HEEFT IEMAND NOG IDEEËN? Bewerkt: 3 december 2006 door Puma Reageren
deagle Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Als je inspiratieloos bent , kan je toch altijd een van de mods joinen die momenteel bezig zijn ? Denk aan : - Mafia Stories - GTA : Madore Of bedoel je het zo niet ? Reageren
Nickonly Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 He Pum, vergeten dat je nog mee werkt aan GLD? (Ja, die was er ook nog he Niscan!) Maar daar kan je mee verder! Er zijn daar nog genoeg dingen aan te doen! Reageren
Puma Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Weet ik, maar ik kan niks meer bedenken wat ik moet maken.. en ik ben momenteel weer aan het Mtaën dus dat gaat wel weer goed ^^. Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Voor als je weer inspiratie loos bent dan heb ik wel een mooie voor je Maak maar na met ieder eizer lijntje he. maarja wat je ook kan doen zijn Intereuren maken of huizen. villa,s ja er is nog een hoop te bedenken hoor Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 das wel een heel goet idee van nick. ga gewoon de volgende x als je weer niks weet. interiuur maaken voor gewoon gta gebouwen die al in gta staan. dat is wel een goet idee vint ik Reageren
Puma Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Maar dan nog uitvinden hoe ik mak dat je erin komt Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 met die scm kun je zoon geele pijl maaken waarmee je kunt teleporteeren naar een andere cordynaat. daar mee kun je ook naar binnen teleporteeren Reageren
Puma Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Maar ik kan niet scripten Reageren
Black Force Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 ik wel, en ik doe ik mee aan GLD MOD, en ik weet denk ik wel hoe je dat kan doen, met zo'n teleport pijl Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Maar ik kan niet scripten Je hoeft het niet persé te scripten, het kan ook gewoon via je IPL: enexX1, Y1, Z1, ROT, F1, F2, C8, X2, Y2, Z2, ROT2, INT, MARK, "NAME" , I1, I2, Time_on, Time_off end XYZ1 - Coördinaten beginpositie ROT - ??? F1 - X radius van de ingang F2 - Y radius van de ingang C8 - ? XYZ2 - Coördinaten eindpositie Rot2 - Draaihoek eindpositie in graden. Int - Interior (0 of 1024) Mark - Het type marker Name - Naam van het interieur I1, I2 - onbekende flags Time On - Activeert deze marker op dit moment Time Off - Deactiveert deze marker op dit moment Voorbeeld: Enex42.8369, -210.912, 15.259, 0, 3, 3, 8, 42.8369, -210.912, 15.259, 90, 0, 70, "TOREN" , 0, 2, 0, 24 end Reageren
Puma Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Dit wist en kon ik al, maar toch bedankt !! Die eiffeltoren is wel leuk.. misschien iets voor over de snelweg?? Ik ga 'm wel maken resultaten binnenkort te zien in showroom ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.