Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik zit erg ver in het spel, ik zit nu bij een puzzel, in het midden zit een hand met een amulet erin, die moet ik hebben er staan 6 pilaren, en je zit in hell.. niet in normaal.. er zijn ook steeds 2 tgeels tussen de pilaren, als je op 1 gaat staan komen er demonen.. Maar k krijg dat ding echt niet te pakken... HEEELP Reageren
Velaro Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik zit erg ver in het spel, ik zit nu bij een puzzel, in het midden zit een hand met een amulet erin, die moet ik hebben er staan 6 pilaren, en je zit in hell.. niet in normaal..er zijn ook steeds 2 tgeels tussen de pilaren, als je op 1 gaat staan komen er demonen.. Maar k krijg dat ding echt niet te pakken... HEEELP Misschien heb je wat aan deze walktrough ? In het vervolg is het ook makkelijker als je even zegt waar je ongeveer zit, want niet iedereen kent dit spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.