Black Force Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 hallo iedereen, ik vroeg me af of je het water in GTA San Andeas kan veranderen, want het water ziet er nu niet zo mooi uit . Kan dit en als dit kan hoe ? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ja, het water veranderen kan zeker. De texture is simpel te veranderen. Op de grote modding websites zijn al vele mooie waterkleuren te vinden. Kijk >hier< eens. Ik heb daar een aantal water mods van gtainside.de opgezocht. Het zijn er een stuk of 20, daar ben je wel even zoet mee. Er is zelfs een mod die van al het water ijs maakt! Als je zelf aan de slag wil met water maken, kun je het beste even wat handleidingen voor modden van de master turorial list volgen. Dit raad ik echter niet aan, om zelf een beetje te prutsen. Download eerst maar wat mods van het internet. Reageren
Black Force Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Bedankt flying dutchman, maar waarom raad je het af om zelf een beetje te prutsen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Als je zelf nog geen ervaring hebt met modden, kun je het makkelijk verkloten. Probeer, als je wilt leren modden, eerst heeeeeel simpele dingetjes, en vraag het aan iemand die er veel van af weet. (Mij dus niet, ik kan niet modden. ) Het makkelijkste is om iets van internet te downloaden en te installeren, vooral als je geen verstand van mods hebt. Reageren
Black Force Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik ben zelf bezig met een San Andreas mod, ik vervang het orginele gebied voor een nieuwe, zet zelf wapens neer en auto's , en maak zelf missies met behulp van TUT's van het betrevende onderwerp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.