Jump to content

gezocht iemand die wil en een server kan maken op SA:MP

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen

wij basejumpers "van de basejump movie" mss wel gezien op het GTA: SA general kunnen geen goede server vinden op SA:MP anders zie hier

wij zoeken nu iemand die voor ons een server kan maken

de gene die dat kan krijgt een map van ons waar alle jumps op staan

ik wil graag bij elke jump een paar parachute, bij enkele jumps een helicopter

het is maar voor een periode dus

het zijn iets van 21 jumps dus denk best pitig om te maken

en als je het wil doen

stuur dan ff een pm, met je msn en dan geef ik je via msn een map waar alle jumps op staan

grtzzzz.,

Seb

Geplaatst:

Nou ik denk dat niemand het voor je wil doen want een server maken doe je niet zo 123 en dan ooknog zo voor iemand anders dan moet je wel heel erg geluk hebben.

Maar suc6 met iemand vinden.

Geplaatst:
Nou ik denk dat niemand het voor je wil doen want een server maken doe je niet zo 123 en dan ooknog zo voor iemand anders dan moet je wel heel erg geluk hebben.

"een server maken doe niet zo 123?" wat is dat nou voor onzin? gwoon proggie openen en klaar!

Geplaatst:

"een server maken doe niet zo 123?" wat is dat nou voor onzin? gwoon proggie openen en klaar!

Het is makkelijk maar het is niet alleen een progje openen als je je netwerk goed hebt beveiligd.. denk is aan de poorten in je modem/router openzetten enzo.. maar het blijft simpel ja

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...