EXIT Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) hier is een voor proefje van mijn nieuwe mod hij moed nog getextureerd worden en een aantal bugs moeten er nog uit en er moet nog wat 3d bewerkt worden wat vinden jullie er tot nu toe van? http://img72.imageshack.us/my.php?image=gallery86bk9.jpg kleine update -53 ramen die kapot kunnen -7 verdiepingen de BETA is download baarwww.tectron.be www.tectron.gratis-server.de er zijn nog wat textuur fouten maar die moeten nog weg gewerkt worden @GTA-Sheep: ze zijn nu allemaal weg maar er moet nog een 3D text op het dak komen @Puma: de vloer moet nog veranderen maar dit was een texture die ik snel gevonden had @MrKooKie: nee zoals SWYV zei "dan moet je een nieuw spel starten" hopelijk bevald de BETA jullie Bewerkt: 5 december 2006 door EXIT Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 ziet er egt MEGAVET, CHILL, COOL uit. ik kan niet wachten tot hij compleet is dan download ik hem meteen Reageren
EXIT Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 als alles goed gaat ga ik vanavond een beta uploaden Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Komen er ook op alle 7 verdiepingen dikke bolides? Reageren
SWYV Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 nee, ik denk niet anders moet jij nieuwe spel beginnen vrees ik want auto laten spawnen doe jij goed met scripten vandaar :/ Reageren
Puma Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Rofl, leuk bedacht, maar ik vind dat rode tapijt niet mooi, is me te knal.. Leuk bedacht, als hij ook goed eruit komt vind ik 'm zeker een 8/10 waard!! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Ik vind het erg mooi bedacht en gedaan . Zou er zelf absoluut geen kans voor zien. Alleen ziet het ontwerp er nu uit alsof de 1ste verdieping gewoon 6 keer gekopieerd is en op de 1ste is gezet. Een goede oplossing, alleen zie je nu ook op 7 plaatsen dezelfde trap en staat ook op elke laag Wang Cars. Misschien is het mooier als de trap op iedere verdieping ergens anders zit (of dwars op elkaar staan zoals bij een echt flatgebouw) en als Wang Cars maar op 1 etage te lezen is (bovenaan, in het midden of op de onderste verdieping). Voorderest: heel mooi Reageren
ChzN. Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Heeel leuk gedaan en bedacht Reageren
EXIT Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) de BETA is download baar www.tectron.be www.tectron.gratis-server.de er zijn nog wat textuur fouten maar die moeten nog weg gewerkt worden @GTA-Sheep: ze zijn nu allemaal weg maar er moet nog een 3D text op het dak komen @Puma: de vloer moet nog veranderen maar dit was een texture die ik snel gevonden had @MrKooKie: nee zoals SWYV zei "dan moet je een nieuw spel starten" hopelijk bevald de BETA jullie Bewerkt: 5 december 2006 door EXIT Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 hey gast heel mooi gedaan! ik heb nog een bugje te melden, wat makkelijk te verhelpen is: die hekjes staan op de eerste verdieping niet goed, de een blokkeert de trap en de anderen snijden de eerste verdieping door midden... en ik had nog een vraagje, zou ik hem voor onze nieuwe csi sf film mogen gebruiken, als onderzoekslab? uiteraard komt je naam dan in de credits ik zou alleen wel graag willen dat je iets kleins verandert, als het mag... (ik zeg wel wat als het mag via pm) Reageren
xgaming Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ziet er ver uit! KUTGW Reageren
EXIT Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 de hekjes zijn normaal al verplaatst en je mag het gebruiken iedereen trouwens als de orgenele readme maar bij de mod blijf is het goed ook mag je de txd aanpassen etc... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) ok thx maar die hekjes staan niet goed, ik heb de beta versie, het staat zelfs op een bordje in wang, maar toch staat het zo... Bewerkt: 17 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
EXIT Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) download is opnieuw en doen dan is wat er in de readme staat dan moet alles opgelost zijn Bewerkt: 17 december 2006 door EXIT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.