$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 heb ik allemaal al gedaan Reageren
EXIT Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 als je het zip bestandje dat je nu in de bijlagen uitpakt en dan in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\SF plaatst moet het opgelost zijn normaal moeten op alle verdiepingen hekjes staan en geen hekjes die midden door de eerste verdieping lopen SFse.zip Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 nou ja laat maar ik pas hem zelf wel aan Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 is er iemand die deze mod gedownload heeft, en die hem hier even kan plaatsen (site is offline) ik heb hem snel nodig... Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hey Exit, leuke mod hoor. Maar ik heb mischien nog wat ideetje voor je. Wie weet kan je een Wang Cars van 4 verdiepingen maken. 1 en 2 als Showroom, en de 3 en 4 als Garage. De Showroom Hierzo zet je van die blokken neer waar de auto,s kunnen zijn. Ook zijn garage deuren leuk, dan hoef je niet elke keer het glas stuk te rijden. Ook een lift naar een verdieping zal een leuk idee zijn. De Garage Hierzo kan je van die gereedschaps karretjes zetten bruggen die heen en weer kunnen ETC Ik weet dat het veel werk is, maar je heb dan wel wat. Wie weet vidn je het wat zo niet erg jammer. Rullez Reageren
Impulse_W Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Leuke mod, maar ik zou hem een beetje aanpassen. Zo als ie nu is vind ik het gebouw niet echt 'mooi'. Probeer eens een heel ander model! Niet alles op elkaar plakken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.