Poisonpen123 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Grove street family de mannen in groen zijn natuurlijk me homies maar als ik eerlijk moet zijn heb ik in Ganton wel tientallen van me homies in elkaar geslagen en doodgereden namelijk bij het begin, omdat ik geen wapens had gaat dat effect hebben op de toekomstige relatie tussen mij en me homies?? naja niet alleeen vanaf het begin deed ik het ik deed het de hele tijd eigenlijk in de tijd dat ik nog in L.S zat maja niet dak veel Ballaz cats spaar ofzo mja wil gewoon graag weten Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Grove street family de mannen in groen zijn natuurlijk me homiesmaar als ik eerlijk moet zijn heb ik in Ganton wel tientallen van me homies in elkaar geslagen en doodgereden namelijk bij het begin, omdat ik geen wapens had gaat dat effect hebben op de toekomstige relatie tussen mij en me homies?? naja niet alleeen vanaf het begin deed ik het ik deed het de hele tijd eigenlijk in de tijd dat ik nog in L.S zat maja niet dak veel Ballaz cats spaar ofzo mja wil gewoon graag weten Voor zover ik weet daalt je respect als je homies doodrijd- of schiet. Dat respect heb je nodig om een gang te beginnen. Je hebt er waarschijnlijk ook niet echt veel last van, aangezien je in missies toch weer genoeg respect verdiend. Reageren
tiesto Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 hier heb ik weer een vraagje op: kan je ook zo'n erge ruzie krijgen dat die homies je gaan aanvallen? Reageren
Dare Devil Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 hier heb ik weer een vraagje op: kan je ook zo'n erge ruzie krijgen dat die homies je gaan aanvallen? Soms, maar niet altijd. Sommige slaan terug als jij ze aanvalt, anderen doen niks. Maar ze zullen je nooit aanvallen zoals de Balla's doen, die vallen je namelijk aan zodra ze je zien. Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Ik heb soms als ik ze uit hun auto sleur maar niet instap ze me aanvallen. Conclusie: Ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.