Jump to content

Grove Street

Recommended Posts

Geplaatst:

Grove street family de mannen in groen zijn natuurlijk me homies

maar als ik eerlijk moet zijn heb ik in Ganton wel tientallen van me homies in elkaar geslagen en doodgereden

namelijk bij het begin, omdat ik geen wapens had

gaat dat effect hebben op de toekomstige relatie tussen mij en me homies??

naja niet alleeen vanaf het begin deed ik het ik deed het de hele tijd eigenlijk in de tijd dat ik nog in L.S zat

maja niet dak veel Ballaz cats spaar ofzo mja wil gewoon graag weten

Geplaatst:
Grove street family de mannen in groen zijn natuurlijk me homies

maar als ik eerlijk moet zijn heb ik in Ganton wel tientallen van me homies in elkaar geslagen en doodgereden

namelijk bij het begin, omdat ik geen wapens had

gaat dat effect hebben op de toekomstige relatie tussen mij en me homies??

naja niet alleeen vanaf het begin deed ik het ik deed het de hele tijd eigenlijk in de tijd dat ik nog in L.S zat

maja niet dak veel Ballaz cats spaar ofzo mja wil gewoon graag weten

Voor zover ik weet daalt je respect als je homies doodrijd- of schiet. Dat respect heb je nodig om een gang te beginnen. Je hebt er waarschijnlijk ook niet echt veel last van, aangezien je in missies toch weer genoeg respect verdiend.

Geplaatst:
hier heb ik weer een vraagje op: kan je ook zo'n erge ruzie krijgen dat die homies je gaan aanvallen?

Soms, maar niet altijd. Sommige slaan terug als jij ze aanvalt, anderen doen niks. Maar ze zullen je nooit aanvallen zoals de Balla's doen, die vallen je namelijk aan zodra ze je zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...