Poisonpen123 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Vreemd heel vreemd Mad Dogg komt weer in het spel voor volgens mij had ik hem al vermoord toch tijdens het stelen van zijn Rijmboek voor O.G. Loc >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General.<<< Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Nee hoor,je vermoord hem niet,hij blijft gewoon je vriend voor de rest van het spel Reageren
Poisonpen123 Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Nee hoor,je vermoord hem niet,hij blijft gewoon je vriend voor de rest van het spel NEE MAN IK WEET HET ZEKER!!! MAD DOGG IS BTW ME VRIEND NIET EENS DAT IS OG LOC IK HEB DIE GAST DOODGESCHOTEN JOH ROCKSTAR HEEFT GEWOON FOUT GEMAAKT DENK IK Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) lol, als je het rhymebook (geen rijmboek, rhymes zijn lyrics, songteksten) moet stelen schiet je alleen de bodyguards van MD dood. MD kom je in de missie zelf niet tegen. ik weet niet hoever je met het spel bent, speel eerst nog eens verder, dan kom je er allemaal wel achter. Als je toch ver genoeg bent, zal je weten dat OG Loc samen met Big Smoke samenwerkt, en dus tegen jou is. R* maakt zeker geen fouten. Bewerkt: 3 december 2006 door Proximitus Reageren
PB_soldier Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Proximitus heeft gelijk je komt tijdens die hele missie niet een madd dog tegen dat is pas veel verder daarna. volgens mij als hij van het dak wil springen kom je hem pas egt tegen. Reageren
Poisonpen123 Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Proximitus heeft gelijkje komt tijdens die hele missie niet een madd dog tegen dat is pas veel verder daarna. volgens mij als hij van het dak wil springen kom je hem pas egt tegen. Julie liegen, julie proberen Rockstar te beschermen maar kijk iedereen maakt fouten Zoals Nas, die plotseling met Jay-Z een song opnemt magoed Mad dogg was die ene die op d ebank zat computerspel te spelen enj jaah indeed k heb hem vermoord en als je nie gelooft ga je die missie tog opnieuw doen dan zul je zelfs zien bij ondertiteling.. Mad Dogg sittin blabla you have to crouch blabla en als je die rhymebook heb schiet je hem alsnog neer tenminste dat deed ik.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Houden we het beschaafd? We liegen niet en al helemaal niet om Rockstar te beschermen. Als jij meent dat Rockstar ergens een fout heeft gemaakt ben jij degene die met bewijzen moet komen. Maak een filmpje, zorg voor screens, kortom: overtuig ons. En natuurlijk maakt Rockstar ook fouten, maar ze zijn altijd bijzonder zorgvuldig als het aankomt op de verhaallijnen, dus het lijkt me zeer sterk allemaal....ik ben benieuwd Reageren
Poisonpen123 Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Houden we het beschaafd? We liegen niet en al helemaal niet om Rockstar te beschermen. Als jij meent dat Rockstar ergens een fout heeft gemaakt ben jij degene die met bewijzen moet komen. Maak een filmpje, zorg voor screens, kortom: overtuig ons. En natuurlijk maakt Rockstar ook fouten, maar ze zijn altijd bijzonder zorgvuldig als het aankomt op de verhaallijnen, dus het lijkt me zeer sterk allemaal....ik ben benieuwd OH MY GOD niemand gelooft me he hoe kan ik een screenshot maken met xbox en bij stuckgamer spaarde hij MAD DOGG ook ken niemand zich herinneren ofzo bij die bar ..madd dogg op de bank enzo toen k die rhymebook steelde schoot ik ze allebij neer kben nogal sadistisch k vermoord iedereeen zon beetje zelfs een vriend van me zegt jaa kheb zon rapper vermoord madd dogg ofzo k vraag wel aan hem voor screenshot Reageren
PB_soldier Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 degene die op de bank zat was de manager van madd dog niet mad dog himself Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) nee dat was niet de manager.. de manager moest je vermoorden bij de missie management issues, dat je eerst zijn zwarte wagen moest stelen, daarna in zo'n wagen formatie moest rijden, de manager kidnappen en hem via de steiger de zee in rijden. maar madd dogg zit ook niet op de bank een computerspel te spelen.. zeker weten, zoals sheep al zegt, kom jij maar met bewijzen. ik heb het nog even opgezocht: (On screen) A guard is coming.(On screen) Find a suitable place to hide before he spots you. Look for an area with shadows. ///MISSION\\\ (On screen) If you walk straight past the guard here he will see you. Try crouching and walking past the bar to remain out of his line of sight. A man is playing a computer game. MAN This sucks. I mean, how could Refractions mess up so bad? Tanner, you suck ass! Bewerkt: 4 december 2006 door Proximitus Reageren
Bling Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Oke, om even alle verwarring te ontzaaien, die man op de bank is niet Madd Dogg. Het is gewoon iemand van de beveiliging. Ook is het niet de manager van Madd Dogg, wat ook beweert werd in dit topic. De manager van Madd Dogg moet je namelijk vermoorden in een latere missie, "Management Issues" om precies te zijn. Ik heb even twee screens voor je genomen, één van de man op de bank en één van Madd Dogg. De screen links is de man op de bank, als je goed kijkt zie je toch wel enig verschil tussen deze en die van Madd Dogg. Reageren
PB_soldier Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 je hebt gelijk ik dacht het want die man op de bank kom je wel ergens tegen maar ik weet neit meer waar Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 De man op de bank (dus de guard van Madd Dogg) is tegelijkertijd ookd e guard van die manager. als je de manager moet ophalen, lopen er een stuk of 4 guards met hem mee naar buiten, die stappen in de voorste en de achterste auto. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 wow chill out man alleen voor Madd Dogg ruzie make? doe chill Madd Dogg is je mattie en niet je vijand ! Reageren
PB_soldier Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 we maken geen ruzie dit heet vriendelijk discusseren. en ze hebben mij uitgelege dat ik fout zat want die op de bank zit is iemand van de bewaking en niet mad dog en ook niet zijn manager. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.