Steel Dogg Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 we maken geen ruzie dit heet vriendelijk discusseren.en ze hebben mij uitgelege dat ik fout zat want die op de bank zit is iemand van de bewaking en niet mad dog en ook niet zijn manager. wat jij wil he maar jah Reageren
mertin Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 lol, als je het rhymebook (geen rijmboek, rhymes zijn lyrics, songteksten) moet stelen schiet je alleen de bodyguards van MD dood. MD kom je in de missie zelf niet tegen. ik weet niet hoever je met het spel bent, speel eerst nog eens verder, dan kom je er allemaal wel achter. Als je toch ver genoeg bent, zal je weten dat OG Loc samen met Big Smoke samenwerkt, en dus tegen jou is. R* maakt zeker geen fouten. je krijgt het huis tog Reageren
tiesto Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) die quards zijn gewoon standaard mannetjes net als de grove street members die er ook allemaal hetzelfde eruit zien dus daarom komen ze vaker voor ook nog ff vraagje: kzie ook wel eens een mannetje die ook vrezelijk veel van mad dog weg heeft maar volgens mij geen quard is in de buurt van mad dogs huis... hij loopt gewoon rond door de staten in de buurt van Mullholland hebben andere dit ook wel eens gezien? Bewerkt: 5 december 2006 door tiesto Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 als je een screen ervan post, kunnen we misschien kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.