Jump to content

Reclame,wat vind je ervan?

Reclame  

73 leden hebben gestemd

1. 1. Reclamewat vind jij ervan?

• Mooi! moet meer komen!
      1
    • Ah valt mee
      33
    • No fokkin way weg met die zooi!!!
      39

Recommended Posts

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

3

• brbgtaplayer

2

• LBG

2

• RobertSA

2

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Reclame's vind ik niet zo heel erg...Maar soms heb je echt genoeg van die irritante reclames :duh:

Die dan 1000 keer op een dag komen!

Dit is echt een grappige reclame :D
Geplaatst:

tja je kan het wel k*t vinden maar ze zullen er altijd zijn, comerciele zenders hebben reclames als hun enigste inkomstebron... dus leer der maar meeleven zou ik zeggen ...

ALhoewel jamba toch echt verboden moet worden :7

Geplaatst:
Reclame's vind ik niet zo heel erg...Maar soms heb je echt genoeg van die irritante reclames :duh:

Die dan 1000 keer op een dag komen!

Dit is echt een grappige reclame :D

Eeen beetje saai vond ik die.

Reclame vind ik echt saai. zeker als je zo spannende film aan het kijken bent. Maar zitten ook leuke tussen.

Geplaatst:

Aan reclame kan ik me zo nu en dan gigantisch ergeren. Reclames voor leningen, wasmiddelen, , mobieltjes, verzekeringen en zooi zoals tell sell vind ik het irritantst.

Vooral Tell sell is irritant

Een maand geleden zat ik TV te kijken en toen was deze troep op, RTL4, RTL5, RTL7, SBS6 en Talpa te zien.

Er zijn natuurlijk ook leuke reclames zoals: Reclames van amstel of heineken en natuurlijk even apeldoorn bellen.

Geplaatst: (bewerkt)

Reclame is over het algemeen niet zo heel erg, het is meer het feit dat het programma dat je kijkt onderbroken wordt! Dáár heb ik echt een hekel aan. :{

Reclames die wel echt verboden moeten worden zijn van die commercials die 5 keer per reclameblok komen, zoals alle jamba-varianten.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Het valt wel mee.Het ligt eraan welke reclames.Die van Jamba en Cool Club enz haat ik.Het is afentoe wel handig als je naar de WC moet,of wat te eten wilt pakken.Alleen vestoord het je film altijd :duh:

Sommige zijn wel grappig, zeker als je ze voor de eerste keer ziet (zoals deze) maar de meeste zijn niks aan.

Is vaak wel handig als je tussen een film naar de wc moet of wat eten/drinken wil halen.

Maar zonder reclames zouden tv zenders geen geld krijgen en zouden ze niet bestaan, dus ik wil niet dat ze weg gaan.

Dus voor de 50% die ''Is vaak wel handig als je tussen een film naar de wc moet of wat eten/drinken wil halen.'' heeft gestemd, waar moet de zender anders het geld vandaanhalen?

Bewerkt: door Gta-killer

Reclame's... Altijd van die make up zooi enzo, leningen en dat soort dingen. Als mensen geïnteresseerd zijn zoeken ze dat wel op op internet. Weg met die zooi, het enigste waar het goed voor is is om eten te pakken en naar WC te gaan (zoals eerder is gezegd). Reclame is bijna totaal nutteloos. Ik zie het als een soort 'SPAM'.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

De meeste reclames vind ik ook irritant.

Vooral die reclames over auto's :duh:

De reclames van Centraal Beheer Achmea zijn het leukste vind ik:

Deze (redelijk nieuwe) vind ik het leukst:

>>klik<<

Geplaatst:

alleen de grappige zijn soms wel leuk

ik kijk nooit reclames eigenlijk, sowieso niet heel veel tv's maar bij reclame ga ik zappen

ik kijk meestal eerst in de gids of er iets is, dus dan weet ik hoe laat i kga kijken, zodoende mis ik ook weer wat reclames

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...