fiestakilla Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 weet iemand waar ik _AIL_set_stream_volume@8 in DLL-bestand mss.32.dll kan downloaden of iemand iets wil doorstruen van zijn gta ben mijn mss32.dll kwijt wil iemadn mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb dat bestandje even voor je geupload. Je moet hem plaatsen in de map Rockstar Games/GTAIII indien je dit nog niet wist. Klik hier voor de downloadlink. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 ik gebruik Windows 7 en eerst deed het spel het helemaal niet, nu heb ik die Mss32.dll gedownload, en in mijn gta 3 map gesplaatst nu start het en stopt het op een zwart beeld help ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2009 Deze fout krijg je eigenlijk alleen als je GTA 3 gedownload hebt. Een NOCD crack zou dit probleem moeten verhelpen, maar daar mogen we je helaas niet verder mee helpen. Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Deze fout krijg je eigenlijk alleen als je GTA 3 gedownload hebt. Een NOCD crack zou dit probleem moeten verhelpen, maar daar mogen we je helaas niet verder mee helpen.Apple-Mac Óf dat, of het werkt echt niet onder Windows 7, bij mij werkt het namelijk ook niet onder Windows 7 en ik heb er een hard hoofd in of het te fiksen valt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Kan de vraagsteller eerst vertellen of hij GTA III gedownload of gekocht heeft? Daarna kunnen we verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.