josie Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de chauffeurs soms al uit de auto zouden gaan als ze alleen al je wapen zien maar dat is mij nog nooit gelukt en in VC kon je winkels beroven weet iemand of dat in SA ook weer kan?? Reageren
Nuttert Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 geen idee maar hoe kon je dan in VC winkels beroven Reageren
VanHelsing Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 simpel, je loopt een winkel binne, bv die juwelier, en je gaat voor de toonbank staan. dan pak je een pistool, of watevah, en je lockt op de man agter de kassa (dis VC) en SA heb ik wel een paar keer geprobeerd om die chauffeurs er uit te dreige, maar nie gelukt, ze karre telkens snel weg. stelletje slappe happe Reageren
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 je kan mensen in de auto ook met 1 kogel doden door gewoon voor hun auto te staan, manueel te mikken op hun hoofd, 1x schieten. Dan vallen ze uit de auto Reageren
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de chauffeurs soms al uit de auto zouden gaan als ze alleen al je wapen zien maar dat is mij nog nooit gelukten in VC kon je winkels beroven weet iemand of dat in SA ook weer kan?? Niet waar, Nee. Reageren
loempiaman Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 das klote is de ruit kapot, ik hem m liever heel :lol: <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.