erterer0 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Als ik skilroad online opstart zijn alle server crowded... Ik druk op een server en vul alles netjes in en druk op connect... Dan staat er Disconnect from server en sluit het spel automatisch af... Plz help! Reageren
Think Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Blijven proberen Dit is niet bij jou alleen hoor, de servers zitten overvol. Laat je zeker niet overtuigen om te stoppen met spelen! Als je gelukt heb moet je maar 5 keer proberen, anders is het een half uur tot een uur. Dit is het enige nadeel van SRO. Ik snap het ook niet waarom ze er niets aan doen. Edit: Volgens mij moet dit topic bij RPG. Bewerkt: 4 december 2006 door Think Reageren
erterer0 Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Oeps, ja silkroad is een rpg... Maar zijn die servers dan zo vol is het een mmmmmmorpg Ze mogen wel wat zieuwe servers maken... Reageren
Think Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Het ligt niet aan het aantal servers maar aan het inlog-maximum. Het maximum is een 3000 à 4000 mensen dus elke keer als er een nieuwe server is, zit die binnen een week stampvol. Reageren
Think Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Volgens mij hebben ze eraan gewerkt. Het gaat nu veel beter Eindelijk Joymax Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.