Proximitus Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Weet iemand hoe het zit met de memorycard op de wii? zal dit dezelfde zijn als op de cube? ik weet dat er een intern geheugen op de wii zit (al is dit geloof ik niet zo heel erg groot..) maar ik heb geen zin om bij al mijn spellen weer overnieuw dingen te behalen.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Weet iemand hoe het zit met de memorycard op de wii? zal dit dezelfde zijn als op de cube? ik weet dat er een intern geheugen op de wii zit (al is dit geloof ik niet zo heel erg groot..) maar ik heb geen zin om bij al mijn spellen weer overnieuw dingen te behalen.. Je kan volgens mij 3 dingen als opslagmedium gebruiken: 1. Het intern geheugen 2. Een SD kaart 3. Een gamecube kaartje Ik weet het absoluut niet zeker, dacht alleen hier iets van gelezen te hebben. Reageren
Die-hard Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Volgens de site van Nintendo kan je inderdaad gamecube kaart erop aansluiten. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik had GAMMO gezien. En daar moest je Zo,n poppetje maken. En op dat poppetje sla je op. Maar of dat echt zo klopt. Kan ik niet ZEKER zeggen! Reageren
SamShine Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 De Wii heeft een flashgeheugen van 512 MB, Gamecube-memoreycard aansluitingen en een SD-kaart ingang (dezelfde als de PSP). Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 aah ok, bedankt en over dat "poppetje"dat is een mii character, kun je aanmaken voor online play... kan ook worden opgeslagen in je controller, hoef je alleen je controller mee te nemen om als je ventje te spelen.. Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Wii-games kun je niet op GameCube Memorycards opslaan. Wel op het interne geheugen of een SD-kaart. Reageren
Proximitus Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2006 nou, ik vroeg me meer af hoe het zat van de saves van de spellen vand e cube, hoe je die op de wii kon zetten, maar ik weet het nu al, de wii is immers al uit.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.