Jump to content

Wii weet dit?

Proximitus

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe het zit met de memorycard op de wii? zal dit dezelfde zijn als op de cube? ik weet dat er een intern geheugen op de wii zit (al is dit geloof ik niet zo heel erg groot..) maar ik heb geen zin om bij al mijn spellen weer overnieuw dingen te behalen..

Geplaatst:
Weet iemand hoe het zit met de memorycard op de wii? zal dit dezelfde zijn als op de cube? ik weet dat er een intern geheugen op de wii zit (al is dit geloof ik niet zo heel erg groot..) maar ik heb geen zin om bij al mijn spellen weer overnieuw dingen te behalen..

Je kan volgens mij 3 dingen als opslagmedium gebruiken:

1. Het intern geheugen

2. Een SD kaart

3. Een gamecube kaartje

Ik weet het absoluut niet zeker, dacht alleen hier iets van gelezen te hebben.

Geplaatst:

Ik had GAMMO gezien. En daar moest je Zo,n poppetje maken. En op dat poppetje sla je op. Maar of dat echt zo klopt. Kan ik niet ZEKER zeggen! :sst:

Geplaatst:

De Wii heeft een flashgeheugen van 512 MB, Gamecube-memoreycard aansluitingen en een SD-kaart ingang (dezelfde als de PSP).

Geplaatst:

aah ok, bedankt ;)

en over dat "poppetje"dat is een mii character, kun je aanmaken voor online play... kan ook worden opgeslagen in je controller, hoef je alleen je controller mee te nemen om als je ventje te spelen..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wii-games kun je niet op GameCube Memorycards opslaan. Wel op het interne geheugen of een SD-kaart.

Geplaatst:

nou, ik vroeg me meer af hoe het zat van de saves van de spellen vand e cube, hoe je die op de wii kon zetten, maar ik weet het nu al, de wii is immers al uit..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...