Jump to content

Dead-Dodo?


Jorair

Recommended Posts

Ik zat zowat te kijken naar alle bestandjes in de IMG-tool, ik zie eerst het bestandje Dodo staan, ok, gewoon het bestandje van de dodo denk ik.

Maar dan zie ik een bestandje met de naam dead-dodo, maar wat is dat? Is dat die dodo die altijd rondvliegt met reclame?

Link to comment
Delen op andere websites

In gta3 bestonden er ook al 2 dodo's de normale (clipped wings) en de dead-dodo (full wings)

in vice city is degene die stilstaat op het vliegveld de normale en degene met reclame de dead dodo, en allebei unsolid. oftwel je kan er doorheen lopen/rijden (normale) of doorheen vliegen (die met reclame)

je kan trouwens ook door rondvliegende politie heli's vliegen, weet niet of dit ook zo is bij de politie die achter je aankomt.

Link to comment
Delen op andere websites

In gta3 bestonden er ook al 2 dodo's de normale (clipped wings) en de dead-dodo (full wings)

in vice city is degene die stilstaat op het vliegveld de normale en degene met reclame de dead dodo, en allebei unsolid. oftwel je kan er doorheen lopen/rijden (normale) of doorheen vliegen (die met reclame)

je kan trouwens ook door rondvliegende politie heli's vliegen, weet niet of dit ook zo is bij de politie die achter je aankomt.

je hebt gelijk maar je kan die dodo wel neerschieten met een hunter

Link to comment
Delen op andere websites

In gta3 bestonden er ook al 2 dodo's de normale (clipped wings) en de dead-dodo (full wings)

in vice city is degene die stilstaat op het vliegveld de normale en degene met reclame de dead dodo, en allebei unsolid. oftwel je kan er doorheen lopen/rijden (normale) of doorheen vliegen (die met reclame)

je kan trouwens ook door rondvliegende politie heli's vliegen, weet niet of dit ook zo is bij de politie die achter je aankomt.

je hebt gelijk maar je kan die dodo wel neerschieten met een hunter

serieus? denk het niet aangezien hij unsolid is, dus niet tastbaar zegmaar, je kan er gewoon doorheen vliegen dus waarom zou je hem neer kunnen schieten?
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je krijgt er een aantal wanted stars voor maar als je cheats gebruikt en de polietie weer oplaat donderen dan moet je blijven kijken die reklame vlt dan altijd naar beneden met een ongeloofwardige snelhijd en normaal zal dat ding ook in vlammen opgaan.

Rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stoote laatst gewoon tegen de Dead-Dodo aan met mijn skimmer

in vice city is degene die stilstaat op het vliegveld de normale en degene met reclame de dead dodo, en allebei unsolid. oftwel je kan er doorheen lopen/rijden (normale) of doorheen vliegen (die met reclame)
die op het vliegvel heb ik nog nooit gezien

Greetz Da Phoenix :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...