Jump to content

San Andreas 100 %(anti-cheats)

Recommended Posts

Geplaatst:

Zelf tot 100% gebracht? Dat vind ik knap. Heb ik wel respect voor, want ik heb de tijd en moeite er niet voor over om al die kleine dingetjes (zoals Photo Opportunities) te doen. Alleen heb ik de sprays wel gedaan. Maar verder.. :puh:

Erg vet wakkie. ^_^

Geplaatst:

Oke, ik heb dus al eerder de PS2 versie gedaan, en nu miste ik het toch zo erg dat ik het toch maar op de PC heb gehaald.

Ik heb het in een ruk uitgespeeld (je weet veel dingen dan al) en heb nu 100% Savegame zonder cheats of modificaties op Versie 2.

Er is maar 1 andere 100% VERSIE 2 savegame beschikbaar op de verschillende GTA sites, en die ene bevat cheats (heb dat namelijk ook een keer gedownload en gespeeld)

Maar als er belangstelling voor is voor jullie database, dan zal ik hem bij dit bericht voegen

GTASAsf1.b

Geplaatst:
Oke, ik heb dus al eerder de PS2 versie gedaan, en nu miste ik het toch zo erg dat ik het toch maar op de PC heb gehaald.

Ik heb het in een ruk uitgespeeld (je weet veel dingen dan al) en heb nu 100% Savegame zonder cheats of modificaties op Versie 2.

Er is maar 1 andere 100% VERSIE 2 savegame beschikbaar op de verschillende GTA sites, en die ene bevat cheats (heb dat namelijk ook een keer gedownload en gespeeld)

Maar als er belangstelling voor is voor jullie database, dan zal ik hem bij dit bericht voegen

Heh? wat is dit, je hoeft niet een new topic te openen. Het is wel een beetje zinloos heh.

Geplaatst: (bewerkt)

Heh? wat is dit, je hoeft niet een new topic te openen. Het is wel een beetje zinloos heh.

Vind ik niet, er is nog niet een ander topic waar dit in hoort, en het is gen Versie 1 savegame, vandaar dat hij niet hoort bij eventuele andere topics over savegames.

Bewerkt: door Jallah
Geplaatst:

Ik heb hem maar even samengevoegd met dit topic, zo staan ze beiden bij elkaar. Ik moet allebei de heren een compliment geven _O_. Goed gedaan! :klap:

Geplaatst:

San Andreas Versie 2.00 no cheats, 100% completed, all territory's, 106 miljoen

>>> Door Dutchy3010: Ik heb deze post maar even uit het officiële forumsavegame-topic gehaald, en in een recentelijk topic over 100% savegames geplaatst. In de forumsavegame graag alleen meehelpen om die savegame tot de 100% te helpen... :).<<<

GTASAsf1.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...