Clowntje_93 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Heey! Ik heb hier toch beloofd dat ik een 100% savegame zou posten van GTA:SA? Hier is ie dan!! GTASAsf1.b Bewerkt: 3 december 2006 door wakkiegeslacht Reageren
RS-modder Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Sorry hoor maar die waren er al lang. MVG, Rs-modder. Reageren
Arjen Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Zelf tot 100% gebracht? Dat vind ik knap. Heb ik wel respect voor, want ik heb de tijd en moeite er niet voor over om al die kleine dingetjes (zoals Photo Opportunities) te doen. Alleen heb ik de sprays wel gedaan. Maar verder.. Erg vet wakkie. Reageren
Jallah Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Oke, ik heb dus al eerder de PS2 versie gedaan, en nu miste ik het toch zo erg dat ik het toch maar op de PC heb gehaald. Ik heb het in een ruk uitgespeeld (je weet veel dingen dan al) en heb nu 100% Savegame zonder cheats of modificaties op Versie 2. Er is maar 1 andere 100% VERSIE 2 savegame beschikbaar op de verschillende GTA sites, en die ene bevat cheats (heb dat namelijk ook een keer gedownload en gespeeld) Maar als er belangstelling voor is voor jullie database, dan zal ik hem bij dit bericht voegen GTASAsf1.b Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Oke, ik heb dus al eerder de PS2 versie gedaan, en nu miste ik het toch zo erg dat ik het toch maar op de PC heb gehaald.Ik heb het in een ruk uitgespeeld (je weet veel dingen dan al) en heb nu 100% Savegame zonder cheats of modificaties op Versie 2. Er is maar 1 andere 100% VERSIE 2 savegame beschikbaar op de verschillende GTA sites, en die ene bevat cheats (heb dat namelijk ook een keer gedownload en gespeeld) Maar als er belangstelling voor is voor jullie database, dan zal ik hem bij dit bericht voegen Heh? wat is dit, je hoeft niet een new topic te openen. Het is wel een beetje zinloos heh. Reageren
Jallah Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Oke, ik heb dus al eerder de PS2 versie gedaan, en nu miste ik het toch zo erg dat ik het toch maar op de PC heb gehaald. Ik heb het in een ruk uitgespeeld (je weet veel dingen dan al) en heb nu 100% Savegame zonder cheats of modificaties op Versie 2. Er is maar 1 andere 100% VERSIE 2 savegame beschikbaar op de verschillende GTA sites, en die ene bevat cheats (heb dat namelijk ook een keer gedownload en gespeeld) Maar als er belangstelling voor is voor jullie database, dan zal ik hem bij dit bericht voegen Heh? wat is dit, je hoeft niet een new topic te openen. Het is wel een beetje zinloos heh. Vind ik niet, er is nog niet een ander topic waar dit in hoort, en het is gen Versie 1 savegame, vandaar dat hij niet hoort bij eventuele andere topics over savegames. Bewerkt: 16 december 2006 door Jallah Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik heb hem maar even samengevoegd met dit topic, zo staan ze beiden bij elkaar. Ik moet allebei de heren een compliment geven . Goed gedaan! Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 mm ik had ook al eerder op dit forum een keer mijn 100% savegame (no cheat) geupload heb m ook helemaal zelf gedaan hier is de link naar het topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry517381 en hier is de directe download link: >100% Savegame< Reageren
Jallah Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 San Andreas Versie 2.00 no cheats, 100% completed, all territory's, 106 miljoen >>> Door Dutchy3010: Ik heb deze post maar even uit het officiële forumsavegame-topic gehaald, en in een recentelijk topic over 100% savegames geplaatst. In de forumsavegame graag alleen meehelpen om die savegame tot de 100% te helpen... .<<< GTASAsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.