Jump to content

hoe bezoek ik een winkel

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb juist gta san andreas gekocht. ik heb nog geen enkele missie voltooid. maar ik zit met een groot probleem. ik kan geen enkele winkel binnengaan. hoe moet ik dat doen.

Geplaatst:
ik heb juist gta san andreas gekocht. ik heb nog geen enkele missie voltooid. maar ik zit met een groot probleem. ik kan geen enkele winkel binnengaan. hoe moet ik dat doen.

dat komt pas later in de game als je al missie's hebt gedaan

Geplaatst:

misschien dat je eerst 1 of 2 missies moet doen, Plaatsen waar je binnen kunt gaan zijn meestal aangegeven door een gele pijl voor de deur, maar GTA leert je de meeste dingen zelf wel in missies hoor...

Geplaatst:

bedankt voor jullie antwoorden. maar ik heb nog een vraagje in het begin van het spel krijg je maar 1 missie die met dat bmx-ke. ik heb gehoord dat dat 1 van de moeilijkste missies is kan je niet met een gemakkelijkere opdracht beginnen

Geplaatst:

nee maar het valt op zich wel mee vond ik je hoeft alleen maar achter iemand aan te rijden je word dan wel beschoten maar als je maar door blijft fietsen ga je nooit dood

Walkthrough

Geplaatst:
bedankt voor jullie antwoorden. maar ik heb nog een vraagje in het begin van het spel krijg je maar 1 missie die met dat bmx-ke. ik heb gehoord dat dat 1 van de moeilijkste missies is kan je niet met een gemakkelijkere opdracht beginnen

nee je kan niet met een andere beginnen en zo moeilijk is ie niet

Geplaatst:

Tip als het je niet lukt:

Stap gewoon van je bmxje af pak een car en bots zovaak je kan tegen de car van de ballas gasjes tot jou auto ontploft (wel van te voren dan uitstappen he!) Pak dan weer een nieuwe car doe dit net zo lang tot de ballas car ontploft en pak je bmxje en rij op je dooie gemaak verder

Nog een tip als je geen zin heb in auto's jatten:

Ga gewon ergens zitten waar ze je niet kunnen bereiken met de auto maar ook niet kunnen beschieten. De ballas gasje zullen zichzelf helemaal aan gort rijden omdat ze dan niet nar je toe kunnen en telkens botsen.

(pak meteen hun wapens en geld als het er ligt)

Geplaatst:

Dan moet je maar tegen degene die hem moeilijk vond gaan zeggen dat hij beter Pacman of Tetris kan gaan spelen ...

Geplaatst:

hahah als je die al moeilijk vind dan wordt het spel voor je nog heel moeilijk ;) later krijg je toch echt wel wat lastigere missies.

Geplaatst:

1 vd moeilijkste? :blink:

Geplaatst:

totaal niet 1 van de moeilijkste

je moet gewoon naar huis rijden , als je dat niet kunt ga je echt zwaar in de problemen graken mn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...