MASTERMIND Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 tijdens mijn zoektocht naar alle red balloons, vind ik er 2 niet kan iemand me helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Maarte41 heeft er al een voor je verteld en ik heb even de andere voor je opgezocht. Deze Red Balloon bevind zich onder een soort van afdakje tussen een smal paatje tussen twee gebouwen. Ik heb even een screen gemaakt en daarmee moet het helemaal duiddelijk worden. De andere is zoals maarte41 al zegt heel hoog bij een gebouw. Bewerkt: 3 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Voor de onderste op je kaartje heb ik ook een hele tijd moeten zoeken, maar ik heb hem uiteindelijk gevonden. Hij hang heel hoog tegen een gebouw, als ik het goed heb aan de noordelijke kant. Bij het rode stipje ongeveer. Die andere weet ik zo uit mijn hoofd niet zijn. Bewerkt: 3 december 2006 door maarte41 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Op 'WiKiGTA' kun je de '99 Red Baloons' vinden. Maar omdat je dat waarschijnlijk al gedaan hebt ben ik gaan kijken op locatie en ik kan me nog heugen dat de stip linksonder in een hoge flat hangt. Deze kun je dan kapot maken en dus behalen met een 'Sniper Rifle'. Je kan om hem even snel te behalen de Laser Sniper van het dak van het 'Vice City Police Department' halen. Voor die andere moet ik nog even kijken, want dan moet ik even snel een savegame pakken uit mijn savegame archief waarbij ik die nog niet heb... Edit: Aah Fijn, dan hoef ik niet meer op pad! Bewerkt: 3 december 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) red balloon 98/99 burst !!!! Bedankt Maarten41 en Summerbase nu nog alleen die bovenste edit: bedankt Advancegta: ik heb ze nu allemaal + ''The M249 is now available at your safehouse'' allemaal harstikke BEDANKT Bewerkt: 3 december 2006 door MASTERMIND Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Ik plaats mijn vraag maar even hier want anders moet ik een heel nieuw topic maken voor 1 Red Balloon. Ik krijg Red Balloon 98 niet gevonden, ben ik nou zo stom dat ik hem telkens niet zie. Edit: Heb hem eindelijk gevonden Bewerkt: 13 maart 2007 door WWEGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fulceny Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 Ik kan er 1 niet vinden. Bij de Barakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 Ik kan er 1 niet vinden.Bij de Barakken. Zou je misschien ietsjes specifieker kunnen zijn? Er zijn namelijk twee Red Balloons te vinden in de Fort Baxter legerbasis, dus welke van de twee je dan nodig hebt zou wel handig zijn om te weten. Afijn, laat ik beide maar behandelen dan. Red Balloon 15 (de meest linkse ballon op de kaart):Deze Red Balloon bevindt zich tussen de schotels op het dak van het hoofdgebouw van Fort Baxter legerbasis. Red Balloon 7 (de meest rechtse ballon op de kaart):Deze Red Balloon bevindt zich onder de rand van de wachttoren aan de zuid-oost-vleugel van Fort Baxter legerbasis. Hopelijk heb ik je zo goed geholpen. Veel plezier en succes verder met het spelen van GTA Vice City Stories! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.