Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Weet iemand wat voor auto een patriot is?? Ik heb die nodig voor met een kraan die auto op een schip te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 een hummer staat bij het vliegdek ship kijk uit je krijgt wel 4 sterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) Waar is dat vliegdek schip ergens?? <_< Bewerkt: 12 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 bij de easterbasin en dan bij het bovenste ship aan het eind van de pier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Bedankt, zal zo dadelijk eens gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Dit ga ik nog maar gauw vragen Weet iemand waar je een sentinel en een feltzer vind?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 die sentinal zie je vaak rond rijden als je niet welke dat is dat is die oranje auto van gtagames.nl maar van die andere weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Waar rijd die sentinel het meeste rond?? In Los Santos of in San Fierro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VanHelsing Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 die oranje van gtagames.nl is volgens mij een washington uit VC, but Who cares :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Waar rijd die sentinel het meeste rond??In Los Santos of in San Fierro? De sentinel rijd in saint marina beach De infernus rijd bij de strip camper topje van de mount chiliad patroit area 66 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) Ja dat is een washington Sentinel Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) De sentinel rijd in saint marina beach De infernus rijd bij de strip camper topje van de mount chiliad patroit area 66 Ik zit nu in San Fierro en vind alleen maar Blade auto's Weet iemand waar de Feltzer veel rijd?? Bewerkt: 12 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) Hier nog even een foto van een Feltzer Feltzer Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 gebruik in het vervolg editknopje die zie ik meestal rijden in saint marina beach en daar in de buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Feltzer rijd veel in oost los santos daarzo ook een lowrider geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.