Mister Fuji Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 volgens mij rijdt de blista compact ook in LS, namelijk bij dat huis in Santa Maria Beach dat je kan kopen ik zeg ook niet dat ze alleen op die plekken rijden, maar daar rijden ze het meest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 is de patriot te tunen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 is de patriot te tunen??? Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 ik vin de patriot egt verneukt in vice city was hij veel stoerder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Ik vind hem nog wel relaxed Alleen dan mocht ie wel wat groter zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darts Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) volgens mij rijdt de blista compact ook in LS, namelijk bij dat huis in Santa Maria Beach dat je kan kopen ik zeg ook niet dat ze alleen op die plekken rijden, maar daar rijden ze het meest Hij rijdt ook vaak rond bij je Savehuis in Las Venturas vlakbij het begin van de startbaan van Las Venturas Airport(Daar ligt ook een kogelvrij vest) En deze auto heeft samen met de Bullet de beste wegligging. Bewerkt: 7 maart 2005 door Darts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Je kan hem ook stelen van die koerier van Big Smoke(rijd van los santos naar san fiero(of andersom))als je van cesar een telefoontje krijgt moet je "ja"antwoorden en dan da rode stipke op de kaart achterna gaan en hem dan stelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.