Volvo-Friesland Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Hoe moet ik Costum Tracks op mijn PSP naar VCS zetten? Want de radiozenders zijn wel leuk maar de rest is allemaal oldies jaren 80 shit.. Thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Als je naar www.google.nl gaat en je typt Rockstar Custom Tracks in dan heb je het volgens mij binnen 2 seconden gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Hoe moet ik Costum Tracks op mijn PSP naar VCS zetten? Ik heb al eens eerder uitgelegd hoe je dit moet doen, en er zijn ook meerdere mensen geweest met deze vraag. Als je dus even de zoekfunctie had gebruikt had je vast en zeker het antwoord op deze vraag meerdere malen gevonden. Tevens heb ik de uitleg pas geleden op WikiGTA op =>deze pagina<= geplaatst. Speciaal voor jou citeer ik de uitleg dan nog even hieronder: Ook in GTA Vice City Stories valt weer gebruik te maken van de Rockstar Custom Tracks Player. Met dit programma'tje kan je je eigen muziek afspelen als aparte radiostation. De muziek valt alleen van cd's af te halen, die je in de discdrive moet stoppen om via de Rockstar Custom Tracks de tracks te converteren tot 'gta'-extensies. Je kan om tracks te converteren gewoon het Rockstar Custom Tracks-programma gebruiken dat we ook bij GTA Liberty City Stories gebruikten. Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULES10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd. Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, maar dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden. Kopieer de nummers dus vanuit de GTA Liberty City Stories Custom Tracks-folder naar de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zouden nu jouw tracks in GTA Vice City Stories af te spelen moeten zijn. Nu moet je de tracks alleen nog activeren. Dit doe je door wanneer je het spel op hebt staan op de Start-toets te drukken, naar Audio te gaan, en Custom Tracks naar on te schakelen. Veel plezier met het beluisteren van de tracks! Want de radiozenders zijn wel leuk maar de rest is allemaal oldies jaren 80 shit..Thx Hoe kan je nou zeggen dat jaren '80 muziek 'shit' is? Deze muziek is tenminste pas échte muziek, en niet van die lelijke troep die ze tegenwoordig alleen maar kunnen produceren... Nee grapje (nou ja het was ook weer niet echt als grapje bedoeld ), maar ik ben het er niet mee eens. Desalniettemin hoop ik jou zo voldoende geholpen te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Hoe moet ik Costum Tracks op mijn PSP naar VCS zetten? Ik heb al eens eerder uitgelegd hoe je dit moet doen, en er zijn ook meerdere mensen geweest met deze vraag. Als je dus even de zoekfunctie had gebruikt had je vast en zeker het antwoord op deze vraag meerdere malen gevonden. Tevens heb ik de uitleg pas geleden op WikiGTA op =>deze pagina<= geplaatst. Speciaal voor jou citeer ik de uitleg dan nog even hieronder: Ook in GTA Vice City Stories valt weer gebruik te maken van de Rockstar Custom Tracks Player. Met dit programma'tje kan je je eigen muziek afspelen als aparte radiostation. De muziek valt alleen van cd's af te halen, die je in de discdrive moet stoppen om via de Rockstar Custom Tracks de tracks te converteren tot 'gta'-extensies. Je kan om tracks te converteren gewoon het Rockstar Custom Tracks-programma gebruiken dat we ook bij GTA Liberty City Stories gebruikten. Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULES10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd. Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, maar dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden. Kopieer de nummers dus vanuit de GTA Liberty City Stories Custom Tracks-folder naar de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zouden nu jouw tracks in GTA Vice City Stories af te spelen moeten zijn. Nu moet je de tracks alleen nog activeren. Dit doe je door wanneer je het spel op hebt staan op de Start-toets te drukken, naar Audio te gaan, en Custom Tracks naar on te schakelen. Veel plezier met het beluisteren van de tracks! Want de radiozenders zijn wel leuk maar de rest is allemaal oldies jaren 80 shit..Thx Hoe kan je nou zeggen dat jaren '80 muziek 'shit' is? Deze muziek is tenminste pas échte muziek, en niet van die lelijke troep die ze tegenwoordig alleen maar kunnen produceren... Nee grapje (nou ja het was ook weer niet echt als grapje bedoeld ), maar ik ben het er niet mee eens. Desalniettemin hoop ik jou zo voldoende geholpen te hebben. ¿Ik snap het wel maar kan je nou ook gewoon die map aan maken bij savedata en dan de liedjes erin zetten ofniet??? Ik probeer het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.